شلیک مرگبار پسر جوان به شوهر مادرش

پسر جوان که از کتک خوردن گاه و بیگاه مادرش توسط شوهر وی به ستوه آمده بود دست به اقدامی مرگبار زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد آمریکایی که زنش را دائما مورد ضرب و شتم قرار می‌داد با شلیک مرگبار پسر زنش از پای درآمد. متهم ۲۱ ساله که از کتک خوردن مادرش به دست شوهر ۴۷ ساله اش به ستوه آمده بود در اقدامی مرگبار با اسلحه به سر و سینه وی شلیک کرد. پلیس محلی آمریکا در ساعت ۷.۲۰ دقیقه غروب سه شنبه گزارش وقوع یک تیراندازی در طبقه چهارم یک آپارتمان در خیابان ۶۵ واقع در بلوار پارسونز نیویورک را دریافت کرد.

ماموران پلیس پس از حضور در محل حادثه با مردی که از ناحیه سر و سینه مورد هدف گلوله قرار گرفته و به شدت زخمی شده بود مواجه شدند. قربانی بلافاصله به بیمارستان پرسبایترین کوئین منتقل، اما پزشکان موفق به نجات جان وی نشدند. یکی از بستگان متهم در این باره گفت: «این مرد (مقتول) سزاوار آن بود. او همیشه این زن را کتک می‌زد. او هر روز مشروبات الکلی مصرف می‌کرد و این پسر و مادرش را کتک می‌زد. او دو بار مورد هدف قرار گرفت و بعد پلیس در محل حادثه حاضر شد.»


بیشتر بخوانید


پیش از وقوع این حادثه تیراندازی، یک مورد خشونت خانگی میان مقتول و مادر متهم در سال ۲۰۱۸ توسط پلیس ثبت شده بود. پلیس هنوز نام پسر جوان را اعلام نکرده است. تحقیقات پلیس محلی آمریکا در این باره ادامه دارد.

شلیک مرگبار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
مسنا باید مسلح بشن