رئیس آموزش و پرورش بافق:

رشادت‌های شهدای دانش آموز، سرلوحه همه دانش آموزان است

قاسم زاده گفت: دانش آموزان با تحصیل و علم راه شهدای دانش آموز را به بهترین شکل ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا قاسم زاده رئیس آموزش و پرورش بافق در یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان، گفت:  دانش آموزان با تحصیل و علم و سواد آموزی راه شهدای دانش آموزان را به بهترین شکل ادامه دهند.

اوبیان داشت: در آستانه روز دانش آموز  و سالروز شهید حسین فهمیده بیش از ۱۲ هزار دانش آموز  بافقی یاد و خاطرات شهدای دانش آموز را گرامی داشتند.

قاسمزاده با اشاره به اینکه رشادت‌های شهدای دانش آموز، سرلوحه همه دانش آموزان است، ادامه داد: شهرستان بافق ۶۴ شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است که امروز الگوی بزرگی برای دانش آموزان هستند.

طلایی مقدم فرماندار بافق نیزدر این آئین، گفت: دوران دفاع مقدس شهدا با خوت خون از میهمن و ناموس انقلاب اسلامی دفاع کردند و امروز دانش آموزان باید با علم خود این راه را ادامه دهند.

طلایی مقدم تصریح کرد: پیشرفت‌های علمی و پزشکی کشور مرهون از خود گذشتگی ایثارگران است و این موضوع امروز در تولید واکسن داخلی کشور را به یک قدرت جهانی تبدیل کرده است.

او بیان داشت: دشمنان امروز با توطئه چینی قصد دارند دستاورد‌های علمی و پیشرفت‌های انقلاب را خدشه دارد کنند که با آگاهی و بصیرت دانش آموزان و جوانان این دسیسه‌ها خنثی شده است.

در آستانه  ۱۳ آبان  روز دانش آموز یادواره شهدای دانش آموز بافق در آموزشگاه نمونه حضرت معصومه (س) این شهرستان برگزار شد.

روایت گری، اجرای سرود، دکلمه خوانی، نمایشگاه عکس شهدا از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای دانش آموز بافق بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار