ساخت گوشی آیفون با پورت USB-C خبرساز شد

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که فردی در آن پورت USB-C را روی آیفون سوار می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج، کن پیلونل که دانشجوی مهندسی رباتیک است، ماه گذشته توانست یک پورت USB-C کارآمد را روی یک آیفون قرار دهد، که موفقیت آمیز و کاربردی بود. اخیرا او با انتشار یک ویدئو نشان داد که چگونه موفق به انجام این کار شده است. او این کار را با یک مخزن Github با جزئیات فنی، دستورالعمل‌های CNC و اطلاعات سفارشی مربوط به PCB طراحی کرده است.

خلاصه این ویدئوی ۱۳ دقیقه‌ای از نظر تئوری به این نحو است: ترکیب اتصال Lightning به USB-C در زنجیره. این ویدئو تقریباً کل فرآیند توسعه را نشان می‌دهد. این یک اقدام چند مرحله‌ای و طولانی است، از اثبات نمونه‌های اولیه مفهومی، مهندسی معکوس کانکتور لایتنینگ (و در نهایت مهندسی معکوس کانکتور لایتنینگ جعلی)، سفارش یک برد دایره‌ای انعطاف پذیر سفارشی و ماشینکاری قاب آیفون برای قرار دادن کانکتور فیزیکی بزرگتر. این ویدئو همچنین نشان می‌دهد که نصب مدار اضافی چقدر سخت بوده است.

پورت USB-C

او همچنین نمونه اولیه خود را در حراجی eBay به حراج گذاشته و قیمت پیشنهادی تا ۳۴۰۰ دلار هم رسیده است. در نهایت، Pillonel کل پروژه را به صورت منبع باز قرار داده است تا دیگران نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

او همچنین خاطرنشان کرد که قصد دارد به طراحی خود ادامه دهد و اهدافی برای بهبود شارژ سریع، ضد آب بودن و حتی فعال کردن لوازم جانبی USB-C داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار