تخریب چهار هکتار سبزی‌کاری با آب آلوده

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از تخریب چهار هکتار سبزی‌کاری که با آب آلوده آبیاری شده بود، در منطقه کهریز شهرک الهیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن خدادادیان کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با اشاره به استفاده برخی از کشاورزان از آب فاضلاب جهت کشت محصولات کشاورزی گفت : با بررسی صورت گرفته، امروز (۱۲ آبان) چهار هکتار سبزی کاری آلوده در منطقه کهریز شهرک الهیه تخریب شد.

او با بیان اینکه اراضی تخریب شده به کشت سبزی اختصاص داشت، گفت : خوشبختانه قبل از اینکه این سبزی‌ها به سفره مردم برسد، کار تخریب آن صورت گرفت.

او با اشاره به شناسایی مداوم اراضی آلوده افزود: تنها دریک مرحله در سال جاری با شناسایی دو مزرعه بزرگ چغندر و صیفی جات کار تخریب آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

خدادادیان افزود: یک سبزی کاری دو هکتاری در مرحله‌ای جداگانه تخریب شد و با چهار هکتاری که امروز تخریب شد، امسال مجوعا ۱۷ هکتار اراضی کشاورزی آلوده تخریب شده است.

این کارشناس بهداشت محیط از شناسایی حدود هشت هکتار محصولات کشاورزی آلوده دیگر در منطقه درود فرامان خبر داد و ادامه داد: در چند روز آینده این اراضی نیز تخریب می‌شود.

خدادادیان از همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی در این زمینه قدردانی کرد و افزود: در بحث شناسایی و تخریب سبزی کاری چهار هکتاری منطقه کهریز الهیه، پاسگاه الهیه همکاری ویژه‌ای داشت.

او گفت: در گشت‌های صورت گرفته در این زمینه بخشداری مرکزی، شرکت آب و فضلاب و جهاد کشاورزی در کنار مرکز بهداشت شهرستان حضور فعال دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار