با حضور استاندار فارس؛

بهره برداری از راه روستایی کناره - سالاری در شهرستان رستم

راه روستایی کناره - سالاری به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در حاشیه آیین بهره برداری از این پروژه گفت: عملیات احداث راه روستایی کناره-سالاری ۱۱ ماه بطول انجامیده است.

او افزود: آسفالته نمودن این محور از مطالبات مردمی بود که عملیات احداث ۶ کیلومتر از آن ظرف مدت ۱۱ ماه و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال اجرایی و به اتمام رسید.

سیاهپور بیان کرد: شهرستان رستم دارای۷۲ کیلومتر راه اصلی، ۲۰۹ کیلومتر راه روستایی آسفالته، بیش از ۱۵۵ کیلومتر راه شوسه و خاکی است.

او تصریح کرد: در مجموع شهرستان رستم دارای ۱۶۶ روستا است که از این تعداد ۷۳ روستای زیر ۲۰ خانوار و ۹۳ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد و شاخص برخورداری روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از راه آسفالته ۹۷ درصد است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
باسلام خدمت مدیریت راهداری ومسئولین،عاجزانه وخاضعانه از دولتمردان محترم استدعا داریم که حداقل یک جاده با لودر برای روستا ی تل محمد رضا و پشه دان و دره ی بولا حدود ۲کیلو متر بالاتراز روستای گلبابکان شهرستان رستم (پشتکوه رستم) را ایجاد کنند،چون زنان وکودکان وافراد سالخورده که مریض می شوند با مشقت فراوان خود را به دکتر در شهرستان رستم فارس می رسانند .باتشکر
آخرین اخبار