انتقال به گاراژ، نتیجه خوابیدن در اتوبوس!

به خواب رفتن دختربچه در اتوبوس مدرسه و حواس پرتی راننده موجب انتقال این دانش آموز به گاراژ شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک دختربچه دانش آموز هرگز تصور نمی‌کرد با به خواب رفتن در داخل اتوبوس مدرسه سر از گاراژ دربیاورد. پس از آنکه این دختر دانش آموز در داخل اتوبوس به خواب رفت، بر اثر سهل انگاری راننده به گاراژ منتقل شد. این دانش آموز که هویتش اعلام نشده پس از برخاستن از خواب خود را در داخل اتوبوسی که در کنار ده‌ها اتوبوس دیگر در گاراژ پارک شده بود، دید.

سخنگوی این مدرسه در شهر پیتسبرگ در ایالت پنسیلوانیا گفت که والدین کودک بعدازظهر روز پنجشنبه و پس از آنکه کودک آنها با اتوبوس به خانه بازنگشت، گم شدن او را به پلیس گزارش کردند. پلیس در حین عملیات جستجو این دختر را که در داخل اتوبوس پارک شده در گاراژ پیدا کرد. مدیر مدرسه گفت این راننده که برای شرکت اتوبوسرانی دابلیو. ال. رونیگک کار می‌کرد، اکنون از کار اخراج شده است.


بیشتر بخوانید


«جاش اُریس»، مدیرکل شرکت رونیگک با بیان اینکه این یک جرم غیرقابل توجیه است گفت که در تمام دفاتر ما در کتابچه‌های راهنمای رانندگان ذکر شده که چک کردن بودن یا نبودن کودکان در اتوبوس‌ها، بسیار مهم است و این چیزی نیست که از سوی راننده ساده تلقی شود.

 دانش آموز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار