تمدید مهلت دریافت وام مشاغل فرهنگی آسیب‌دیده از کرونا تا پایان آذر ماه

معاون امور توسعه مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: مهلت دریافت وام مشاغل فرهنگی آسیب‌دیده از کرونا تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی اکبر طهماسبی معاون امور توسعه مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در چهل و نهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی کرونا ،پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تمدید زمان وام مشاغل آسیب‌پذیر در پاندمی کرونا به تصویب رسید.


بیشتر بخوانید


طهماسبی افزود: براین‌ اساس صاحبان مشاغل فرهنگی و هنری و رسانه‌ای آسیب دیده از کرونا، تا پایان آذرماه مهلت دارند که برای دریافت این وام در سامانه کارا https://kara.mcls.gov.ir ثبت‌نام کنند.

او گفت: افرادی که قبلاً در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند، لازم است پس از مراجعه به بانک مربوطه و انجام فرآیند لازم نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

معاون امور توسعه مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  بیان کرد: بانک‌ها و موسسات اعتباری موظف هستند حداکثر تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰ تسهیلات مذکور را پرداخت کنند.

تاکنون ۵۴۷ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه‌ای استان در مجموع با اعتبار بیش از ۸۵ میلیارد ریال از این تسهیلات برخوردار شده اند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.