مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام خبر داد؛

لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در ایلام

شنبه زاده از لغو مجوز ۲ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان ایلام به علت عدم رعایت قوانین و مقررات جاری و انجام تخلفات آیین نامه‌ای خبر داد.

عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت : با توجه به بازدید مستمر معاون گردشگری، رئیس حراست و کارشناسان نظارت از دفاتر خدمات مسافرتی استان و تعطیلی مداوم و بدون هماهنگی با این اداره کل، براساس رأی کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و استناد به ماده۲۰ و ۲۳ و ۳۱ آئین نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به علت عدم رعایت قوانین و مقررات جاری و انجام تخلفات آیین نامه‌ای، لغو شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با تأکید بر نظارت مستمر بر فعالیت شرکت‌ها و دفاتر مسافرتی و گردشگری استان، افزود: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در سطح استان و رعایت حقوق شهروندی با هدف افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر گردشگران، بازرسی مستمر از فعالیت اماکن و تأسیسات گردشگری انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام تصریح کرد: با افزایش روند نظارت‌ها و بازدیدها، شاهد بهبود وضعیت خدمات‌دهی دفاتر خدمات مسافرتی و کاهش آمار شکایات از دفاتر استان خواهیم بود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.