درب های شهرداری لامرد به روی مردم و صاحب نظران باز است

شهردار لامرد گفت: به دنبال افراد خوش فکر برای ارائه طرح های جدید و کارساز هستیم و درب شهرداری به روی همه شهروندان باز و از تمام نظرات مردمی استقبال می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عطا الله جوکار شهردار لامرد در نشست کارگروه مردمی شورای شهر و شهردار لامرد و ارائه طرح‌های پیشنهادی در خصوص توسعه شهر، گفت: این طرح‌ها از سوی افرادی مطرح شده که علاوه بر علم دانشگاهی و ذوق و قریحه جوانی، در همین شهر زندگی می‌کنند و با آن آشنا هستند و دغدغه رشد و توسعه شهر لامرد را دارند و این از امتیازات طرح‌های پیشنهادی است.

او بیان کرد: اطمینان خاطر می دهم که این طرح‌ها با تمام ظرفیت مورد بررسی قرار گیرد که بیشترین استفاده از آن ها می شود و مناسب با ضرورت‌ها و نیاز شهر و همچنین بودجه شهرداری به کار گرفته شوند و تمام توان مجموعه شهرداری برای تکمیل طرح‌ها و رفع نواقصات و فراهم کردن شرایط اجرایی شدن آن ها بکار گرفته می شود و مطمئن باشید هر برخوردی با این طرح‌ها بشود، به شما گزارش خواهم داد.

جوکار تصریح کرد: نشست با مردم در محلات با قوت در حال برگزاری است و مشکلات و مطالبات آن ها در حال پیگیری بوده که برای رفع آن تلاش شبانه روزی انجام می شود زیرا  معتقدیم اگر دوندگی نکنیم شهر ساخته نمی‌شود.

شهردار لامرد ادامه داد: ظرف یک ماه آینده با اصحاب رسانه نشست خواهم داشت و برنامه‌ها و اقدامات شهرداری را به سمع و نظر مردم خواهم رساند.

 او افزود: طرح‌های پیشنهادی اولین کارگروه مردمی شورای اسلامی شهر لامرد در قالب ۲۶ طرح تهیه، که در دو نسخه به جوکار شهردار لامرد و حیدری پور رئیس شورای اسلامی شهر لامرد تحویل داده شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

برچسب ها: توسعه شهری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.