تسهیلات زلزله زدگان شهرستان دنا به بانک ها ابلاغ شد

فرماندار شهرستان دنا گفت: تسهیلات زلزله زدگان شهرستان دنا مصوب سفر رئیس جمهور به بانک ها ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حمید پناهی فرماندار شهرستان دنا گفت: در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد برای تسریع در روند ساخت ساز‌ها و بهره برداری از واحد‌های زلزله زده در دست ساخت اعتباراتی اختصاص داده شد.

پناهی افزود: در این سفر برای واحد‌های شهری در شهر سی سخت ۵۰ میلیون تومان و روستایی شهرستان دنا ۴۰ میلیون تومان اختصاص داده شد.

او اضافه کرد: با پیگیری‌های نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور تسهیلات ۵۰ و ۴۰ میلیون تومانی به بانک ملی مرکزی کشور ابلاغ شده است و پیگیری‌ها برای ابلاغ این تسهیلات به بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد و پرداخت به زلزله زدگان شهرستان دنا ادامه دارد.

فرماندار شهرستان دنا با بیان اینکه براساس پیگیری‌های رئیس بنیاد مسکن کشور قرار است تا پایان هفته جاری این تسهیلات به بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شود ادامه داد: با پرداخت این تسهیلات واحد‌های با زیر بنای ۸۰ متر مربع تا پایان آبان ماه جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسند.

او گفت: پرداخت این تسهیلات به واحد‌های با زیر بنای ۱۵۰ متر مربع که دارای آورده هستند نیز تا پایان آبان تکمیل و بهره برداری می‌شوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.