گفتگوی امیر قطر با نخست وزیر انگلیس درباره روابط تجاری و امنیتی

امیر قطر در حاشیه اجلاس تغییرات آب و هوایی گلاسکو با بوریس جانسون دیدار و درباره مسائل و روابط تجاری و امنیتی گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در حاشیه بیست و ششمین اجلاس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل در شهر گلاسکو با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار که دیروز (دوشنبه) برگزار شد، روابط مستحکم دو کشور دوست و گسترش آن در زمینه‌های مختلف به ویژه دفاعی، امنیتی، تجاری و سرمایه گذاری را بررسی کردند.

امیر قطر و نخست وزیر انگلیس همچنین مهمترین تحولات منطقه‌ای و بین المللی و موضوعات مندرج در دستور کار اجلاس تغییرات آب و هوایی در گلاسکو را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

کنفرانس تغییرات اقلیمی موسوم به کاپ ۲۶ روز یک‌شنبه آغاز شد تا نمایندگان بیش از ۱۵۰ کشور جهان را گرد هم آورده و به مدت دو هفته مرکز توجه جهان قرار بگیرد. گروه‌های محیطزیستی گوناگون از هفته‌ها قبل فعالیت‌های خود را شروع کرده و درخواست‌های خود را برای رهبران و نمایندگان کشور‌ها روشن نموده اند. حال باید دید نتیجه این درخواست‌ها به چه صورت رقم می‌خورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار