چمران در جلسه علني شورا:

تسخير لانه جاسوسی، ابهت آمريكا را شكست

رييس شورای شهر تهران گفت: ٢ روز ديگر، روز تسخير لانه جاسوسی است كه حركت مهم و انقلابی شكل گرفت و ابهت آمريكا شكست.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران در آغاز بیستمین جلسه علنی شورا اظهار کرد: امروز ١١ آبان ماه مصادف با سالروز شهادت طیب است، یکی از کسانی که عاقبت بخیر شد و دلیل ان پیوستن به اردوگاه انقلابی حضرت امام (ره) بود.

وی ادامه داد: کار‌ها و زندگی طیب معروف بود و بنده همیشه او را می‌دیدم، اما بعد از ۱۵ خرداد سال ٤٢ دستگیر شد و می‌خواستند از او استفاده تبلیغاتی کنند، از او درخواست داشتند که بگوید از حضرت امام(ره) پول گرفته برای اینکه مردم را جمع کند و حوادث راه بیندازد، اما طیب مقاومت کرد و این کار را انجام نداد.

رییس شورای شهر تهران بیان کرد: طیب اینقدر ایستادگی کرد تا اینکه پای چوب اعدام رفت و این را نپذیرفت و عاقبت بخیر شد، انشالله خداوند با همین حرکت او بیامرزد.

چمران گفت: ٢ روز دیگر، روز تسخیر لانه جاسوسی است که حرکت مهم و انقلابی شکل گرفت، اما توسط دانشجویان تسخیر شد و اسناد دوباره بازیابی شد و در چندین جلد کتاب منتشر کردند و ابهت امریکا شکست.

وی تصریح کرد: این اتفاق در تاریخ ما باقی ماند و حضرت امام (ره) از این واقعه حمایت کردند و انقلاب دیگری نامیدند، همه حرکت به دلیل مبارزه با استکبار جهانی بود. این خط هنوز ادامه دارد و دشمنی آمریکا را هم شما می‌ببینید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار