تشریح جزئیات جلسه صدری با رئیس فدراسیون فوتبال

نشست سیدمجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس با عزیزی خادم امروز برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به این که موضوع تبلیغات محیطی بحث داغ فوتبال کشورمان است؛ به همین علت صدری، رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس طی نشستی با عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، در ارتباط با تبلیغات محیطی بحث و گفت وگو کردند.

باشگاه پرسپولیس همانند سایر باشگاه‌ها به دنبال گرفتن تبلیغات محیطی است تا منبع درآمدی به دست آورد و مشکلات مالی خود را برطرف کند.

در جریان این نشست، سیدمجید صدری و شهاب‌الدین عزیزی خادم در خصوص تبلیغات محیطی فوتبال و واگذاری آن به باشگاه‌ها، مسائلی را مطرح کردند که طی آن سرپرست باشگاه پرسپولیس پیشنهاد واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها را عنوان کرد که با استقبال رئیس فدراسیون فوتبال رو به رو شد.

سرپرست پرسپولیس گفت: عزیزی خادم خیلی مصر است که این اتفاق بیفتد و از پیشنهاد باشگاه پرسپولیس حمایت کرد و گفت که در فرصتی مناسب این موضوع را در جلسه با مدیران عامل باشگاه‌ها مطرح می کند و بهترین راهکار را برای آن در نظر خواهند گرفت. در صورت کسب نتایج لازم، طرح اجرایی خواهد شد.

صدری گفت: عزیزی خادم تاکید کرد که هدف فدراسیون و سازمان لیگ، کمک و حمایت از باشگاه‌های کشور است و امیدواریم با همکاری و حمایت همه جانبه و بهره‌گیری از داشته‌های موجود بتوانیم به فوتبال باشگاهی و تیم‌های ملی کمک کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار