معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری:

فعالیت زیرساختی در حوزه بانوان به پشتوانه فقهی نیاز دارد

خزعلی گفت: اقدام جدی فرهنگی به زبان نسل جدید امری ضروری است،نیاز به پشتوانه فقهی، حقوقی و قانونی برای فعالیت‌های زیرساختی در حوزه زنان داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در دیدار حجت‌الاسلام سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی، با اشاره به فرصت ایجاد شده برای نیرو‌های انقلابی در راستای حل مشکلات کشور عنوان کرد: امیدواریم با همدلی و تعامل نهاد‌ها گام‌های موثری در مسیر اعتلای اسلام برداریم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری  توانمندی و پشتوانه نظام را جوانان سخت کوش، مبدع، خلاق و جهادی دانست و اضافه کرد: زمانی که با بحران روبرو می‌شویم با اتکا به این جوانان خیلی سریع از آن عبور می‌کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به برنامه بلندمدت دشمنان برای ضربه زدن به نظام خانواده و هویت اسلامی زنان مطرح کرد: بحث جمعیت یکی از حوزه‌هایی است که دشمنان طی دهه‌های اخیر بر آن متمرکز شده و متاسفانه تاحدی موفق نیز بوده‌اند.

خزعلی افزایش آسیب‌های اجتماعی از جمله کاهش ازدواج و فرزندآوری، طلاق و اعتیاد را از برنامه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: شایسته نیست در نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد چنین آسیب‌هایی باشیم.

معاون رئیس جمهور اقدام جدی فرهنگی به زبان نسل جدید را امری ضروری دانست و عنوان کرد: نیاز به پشتوانه فقهی، حقوقی و قانونی برای فعالیت‌های زیرساختی در حوزه زنان داریم.

خزعلی بیان کرد: باید با برگزاری جلسات ماهیانه تخصصی با حضور علمای حوزه و دانشگاهیان، مشکلات بانوان در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و برای آن‌ها راهکار کارشناسانه ارائه شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار