پیام‌های دریافتی در دهم آبان ماه؛

از مشکلات همیشگی وام ودیعه مسکن تا حقوق معوقه کارمندان اداره راه و شهرسازی

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۰ آبان در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ششم آبان ماه، در ادامه قابل مشاهده است.

 

سلام، فیلمی از یک پروژه مجتمع پرورش ماهی در استان چهارمحال و بختیاری توسط خبرنگار صدا و سیما تهیه ودر سال گذشته در خبر استان پخش گردید، ولی با گذشت یک سال هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است لطفا پیگیری شود


سلام من کارمند اداره کل راه و شهرسازی فارس هستم از اول سال تا به الان حقوق کارمندان قراردادی طرح را درست پرداخت نکردند و الان هم  تا آخر سال می‌گویند حقوق ندارید لطفا گزارشی تهیه کنید.


لطفا پیگیری کنید که چراکسانی که برگه سهام عدالت یک میلیونی دارند به اندازه کسانی که برگه پانصد هزار تومانی دارند سود به آن‌ها تعلق می‌گیرد؟ درحالی که باید سود یک میلیونی بیشترباشد.


شهرستان ملارد تعداد زیادی سرعت گیر داردکه این، ناشی از عدم موافقت شهرداری برای نصب دوربین‌های کنترل سرعت است متاسفانه به جای اینکه جاده‌ها را ایمن و استاندارد کنند فقط سرعت گیر اضافه می‌کنند.


لطفا پیگیر مشکلات وام ودیعه مسکن باشید که مشکل خیلی از هموطنان است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار