سرمربی خوشه طلایی: همواره به تصمیات داوران احترام می‌گذارم

مهابادی با توجه با اخراج بازیکنش مقابل مس بابک گفت: در خصوص داوری هیچ قضاوتی ندارم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مهابادی سرمربی خوشه طلایی ساوه در پایان دیدار با مس شهر بابک با توجه با اخراج بازیکنش مقابل مس بابک گفت: در خصوص داوری هیچ قضاوتی ندارم و همواره به تصمیات داوران احترام می‌گذارم.

مهابادی افزود: با اخراج بازیکنان ما حدودا ۳۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و در همین فضا نیز کمترین موقعیت را به تیم حریف ندادیم و حتی در شرایط ضد حمله نیز می‌توانستیم، صاحب موقعیت شویم.

او اضافه کرد: بازیکنان ما در هر دو نیمه بازی خوبی را ارائه کردند و توانستیم صاحب موقعیت شده و به گل برسیم.

سرمربی خوشه طلایی ساوه بیان کرد: تیم حریف هم با برنامه، فوتبال خوبی بازی کردند و از روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدند، اما با شروع نیمه دوم، گل دوم را زدیم

رضایی سرمربی مس شهر بابک هم در خصوص داوری گفت: در این دو بازی، داوری‌ها موجب اذیت تیم ما شده و در این دیدار مکث‌های داوری باعث شد تا برخی مواقع مسابقه از اراده داور وسط خارج شود و بدون توجه به وقت‌های تلف شده توسط تیم مقابل، حداقل‌ترین وقت‌های اضافه محاسبه شد.

رضایی افزود: ما در زمین بازی خوبی داشتیم که البته با تماشای این بازی متوجه شدم که باید بیشتر روی تیم کار کرد و در طول هفته با افزایش تمرینات و پوشش نقاط ضعف، خود را برای بازی هفته آینده آماده نماییم.

او اضافه کرد: بعد از دریافت گل در نیمه دوم، بازیکنان ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتند که متاسفانه در روی یک ضربه‌ی ایستگاهی دومین گل را دریافت کردیم و سختی لیگ یک نیاز به تجربه و تمرین بیشتر دارد.

سرمربی مس شهر بابک بیان کرد: با توجه به قرعه‌ای که به ما خورده، تاکنون دو بازی بیرون از خانه داشتیم و امیدواریم این شکست‌ها موجب تقویت نقاط قوت تیم شود.

در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، خوشه طلایی در مجموعه ورزشی شهید چمران ساوه میزبان مس شهر بابک بود و این تیم تیم تازه وارد لیگ را ۲بر۱ با شکست داد.

شاگردان مهابادی با این پیروزی خود را برای دیدار روز شنبه ۱۵ آبان ماه در مقابل پارس جنوبی در ورزشگاه تختی جم آماده می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.