نیرو‌های خدمات شهری شهرداری کرج آماده‌باش هستند

معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست شهرداری کرج از آماده‌باش کامل نیرو‌های خدمات شهری مرکز و مناطق دهگانه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غلامرضا رضوانی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کرج با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر استمرار بارش باران تا فردا، گفت: پیرو اعلام سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر شروع فعالیت سامانه بارشی در روز‌های پیش رو، نیرو‌های خدمات شهری در مناطق دهگانه شهرداری این شهرستان  به حالت آماده‌باش کامل هستند.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کرج افزود: به حوزه معاونت‌های خدمات شهری مناطق دهگانه اعلام‌شده تا با آمادگی کامل نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم برای هرگونه رخداد احتمالی ناشی از بارش‌ها اقدام کنند.

او با اشاره به اهمیت آمادگی تجهیزات زمستانی در سال جاری، گفت: خدمات شهری مناطق دهگانه ملزم به استقرار و فعالیت ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی در مواقع آماده‌باش هستند.

رضوانی افزود: ماشین‌آلات مکانیزه سبک و سنگین حوزه خدمات شهری با آغاز فصل پاییز تمهیدات لازم برای مواجه با بارش برف و باران و هرگونه حوادث غیرمترقبه و رفع مشکلات احتمالی در کوتاه‌ترین زمان اتخاذشده است.

او در بخش دیگری با تأکید بر این که ۶۹۷ پاکبان به‌علاوه عوامل اجرایی خدمات شهری این مناطق در حالت آماده‌باش هستند، گفت: ۵۶ خودرو شامل مزدا، نیسان، کامیون، لودر، پمپ آب و لجن کش نیز تجهیز شده‌اند.

انتهای پیام /ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.