مشارکت ۴۵۰ گیلانی در طرح بنای نور

۴۵۰ گیلانی در راستای بازسازی عتبات عالیات در طرح بنای نور مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مجید دوهندو، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان گفت: طرح بنای نور جهت تسهیل در مشارکت عمومی برای بازسازی عتبات عالیات اجرا شده است.

او افزود: این طرح به عنوان یک طرح مشارکتی بین بانک قرض‌الحسنه رسالت و ستاد عتبات عالیات برای جمع‌آوری نذورات مردمی شکل گرفته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان ادامه داد: در این طرح متقاضیان می‌توانند با انتخاب مبالغ یک تا ۴ میلیون تومان در ساخت و مرمت و توسعه عتبات مقدسه شرکت کنند و به صورت غیرحضوری ماهیانه ۱۷ هزار تومان قسط آن را پرداخت کنند.

دوهندو با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز طرح تاکنون ۴۵۰ نفر از استان گیلان در این طرح مشارکت داشته‌اند، اظهار داشت: طرح بنای نور طرحی مشارکتی است که علاقه‌مندان با شرکت در این طرح می‌توانند در ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم، ساخت صحن حضرت فاطمه (س) و ترفیع گنبد امام حسین (ع) با پرداخت اقساط کم مشارکت کنند.

او با اشاره به سهولت شرکت در این طرح معنوی گفت: علاقه مندان می‌توانند نذورات خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۴۹۷۵۷ به نام ستاد عتبات عالیات استان گیلان واریز کنند، این ستاد آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای بازسازی عتبات مقدسه است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان تصریح کرد: متقاضیان طرح می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۱۳۳۳۴۶۱۶۵۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.