منوچهر متکی سخنران مراسم ۱۳ آبان در بوشهر است

روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بوشهر با سخنرانی منوچهر متکی وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر  در جلسه اقشار بسیج و فرماندهان نواحی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، مبارزه با استکبار و سلطه را رمز عزت، اقتدار، پیشرفت و سعادت ملت ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: ارتقاء آگاهی و شناخت مردم به ویژه نسل جوان نسبت به توطئه‌ها و سیاست‌های خصمانه آمریکا و به‌ویژه سیاست‌های جدید این کشور در مقابل جمهوری اسلامی، باید در راس فعالیت‌های تبیینی قرار گیرد.

او با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ادامه داد: با توجه به موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی، اجتماع ضداستکباری پنجشنبه ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح در میدان شهید رئیسعلی دلواری شهر بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این مراسم با سخنرانی منوچر متکی وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، قرائت قطعنامه و دیگر برنامه‌ها برگزار می‌شود.

جمالی بیان کرد: مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان بوشهر در میدان‌ اصلی شهر‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او تاکید کرد: بوشهر، استانی استکبار ستیز است، و از حماسه رئیسعلی دلواری تا دستگیری متجاوزین آمریکایی به دست دریادلان نیروی دریایی سپاه، همه برای ما افتخار است و البته به همان میزان هم مسئولیت ما را برای معرفی بوشهر به عنوان یک استان استکبارستیز دوچندان می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.