سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران انتخاب شد

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: پس از بررسی گزینه های مختلف برای هدایت تیم فوتبال بزرگسالان نفت این شهرستان عزیز فریسات به عنوان سرمربی در این فصل انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ابوالحسن غلامی مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: شرایط تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بسیار حساس و با توجه به زمان کوتاهی که تا شروع فصل باقی مانده تمامی توان و ظرفیت های باشگاه را برای آماده سازی یک تیم قوی و منسجم بکار می گیریم.

عزیز فریسات دارای مدرک کارشناسی  تربیت بدنی و مدرک مربیگری Aآسیاست که در تیم های جنوب اهواز ،فولاد خوزستان ،استقلال رشت،ابومسلم مشهد و شاهین بوشهر سابقه بازی دارد.

همچنین فریسات در تیم های پارس جنوبی لیگ دسته دوم،شهرداری ماهشهر در لیگ های دسته اول و دوم،فولاد خوزستان لیگ برتر سابقه فعالیت به عنوان مربی یا سرمربی داشته است.

او همچنین از انتخاب مجید جلالی به عنوان مشاور افتخاری برای تیم نفت و گاز این شهرستان خبر داد.

غلامی تاکید کرد: استاد جلالی یکی از نخبگان فوتبالی کشور است که استفاده  از رهنمودهای او می تواند تجربه ای ارزشمند برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران باشد.

او افزود:در شرایطی که تیم فوتبال نفت و گاز نیاز به حمایت و اقدام های موثر در ابعاد مختلف  دارد در کنار  و فنی قوی از مشاوره این استاد رشته فوتبال نیز بهره گرفته می شود.

مجید جلالی بازیکن پیشین، مربی و کارشناس کنونی فوتبال کشور است که در حال حاضر دبیرکل کانون مربیان فوتبال ایران و مدرس بین‌المللی فیفاست.

او به دلیل اعتقاد به ارائه بازی فوتبال بر پایه کارهای گروهی و اصولی به کامپیوتر، معلم و تئوریسین فوتبال ایران مشهور است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.