افتتاح ۲ پروژه آبفا مازندران در راستای مقابله با بحران

دستگاه بسته بندی آب شرب در ساری و دفتر ستاد فرماندهی و انبار مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مازندران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل و تاکید بر آمادگی تمامی تجهیزات و نیرو‌ها برای مقابله با بحران، گفت: یک دستگاه بسته بندی آب شرب با ظرفیت ۵۰۰ بسته ۵/۱ الی ۵ لیتر در ساعت و دفتر ستاد فرماندهی و انبار مدیریت بحران و پدافند غیرعامل برای مقابله با شرایط بحرانی در ساری مورد بهره برداری قرار گرفت.

او هزینه خرید، نصب و راه اندازی این دستگاه بسته بندی را ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در شرایط بحرانی مانند سیل، زلزله و؛ که به زیرساخت‌های آب شرب آسیب می‌رسد و مردم با چالش مواجه می‌شوند، دستگاه بسته بندی آب در راستای تامین آب آشامیدنی و ارائه خدمات رسانی در شرایط بحرانی با رعایت مسائل بهداشتی و کیفی آب کمک شایانی برای مقابله با بحران خواهد بود.

برازاده با اشاره به مشخصات این دستگاه بسته بندی، گفت: دستگاه بسته بندی آب کاملا استیل و دارای تجهیزات ضدعفونی رول پلی اتیلن با اشعه ماورای بنفش و تاریخ زن حرارتی جهت درج تاریخ تولید و انقضا است.

در راستای مدیریت بحران از مرکز و نیز نگهداری تجهیزات و امکانات مقابله با بحران دفتر ستاد فرماندهی و انبار مدیریت بحران پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران در ساختمان انبار مرکزی سورک افتتاح شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.