بازی هجومی مقابل سپاهان خودزنی‌ است

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: بازی هجومی مقابل تیم سپاهان خودزنی‌ است، ما نسبت به بازی‌های دیگر تدافعی‌تر بودیم اما روی یک غفلت گل خوردیم.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپاهان و شکست یک بر صفر در خانه این تیم گفت: ما می‌دانستیم بازی سختی مقابل تیم پرمهره سپاهان داریم، پیشبینی می‌کردیم و روی دفاع مقابل این تیم کار کرده بودیم اما در آخرین دقایق بازی روی یک اشتباه گل دریافت کردیم و شکست خوردیم.

او افزود: ما در بازی‌های اخیر تاوان اشتباهات‌مان را می‌دهیم اما از تلاش بچه‌ها راضی هستم، باید از این بازی‌ها برای هفته‌های آینده درس بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران درباره شرایط این تیم خاطرنشان کرد: باتوجه به کیفیتی که از بچه‌ها سراغ دارم با همین بازیکنانی که از قبل با نظر خودم به جمع‌مان آمده‌اند تیم‌مان در لیگ‌برتر خواهد ماند.

عنایتی با اشاره به هدف تیم هوادار و شرایط‌شان اظهار داشت: بی‌تجربگی تنها چیزی است که ما را اذیت میکند، هر تیمی از لیگ دسته‌یک به لیگ‌برتر می‌‌آید تلاش می‌کند تیم را در لیگ‌برتر نگه دارد. لیست خرید بازیکنان جدید و مدنظر را به باشگاه تحویل داده‌ام و امیدوارم با جذب آن‌ها شرایط‌مان بهتر شود.

او درخصوص سبک بازی هجومی مقابل تیم بزرگ سپاهان گفت: حمله مقابل تیم سپاهان خودزنی است، با آنالیزی که کرده بودیم می‌دانستیم که سپاهان باتوجه به بازیکنان بین‌المللی‌اش چقدر خطرناک است و می‌توانند هر لحظه نتیجه بازی را تغییر دهند.

او در پایان با اشاره به شکست‌های پیاپی تیمش در ۳ هفته ابتدایی خاطرنشان کرد: ما از یک جو به جو سنگین‌تری در لیگ‌برتر آمدیم، تا بچه‌ها با شرایط آشنا شوند چند هفته زمان می‌برد، ما نیز این اتفاق را پیش‌بینی می‌کردیم، دست به کار می‌شویم تا هرچه سریع‌تر به وضعیت آرمانی برسیم.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.