بیانیه مشترک تروئیکای اروپایی و آمریکا درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران

آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با مطرح کردن ادعا‌های خود درباره تحریک‌آمیز بودن برنامه‌های هسته‌ای ایران، درخصوص اقدامات ایران ابراز نگرانی کردند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در حالی که وارد جلسه تروئیکای اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) و آمریکا می‌شد در پاسخ به این سوال که چه زمانی می‌خواهد مذاکرات ایران ازسرگرفته شود، گفت: «آن‌ها (ایران) قرار است مذاکرات را ازسربگیرند.»

آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در بیانیه‌ای مشترک با مطرح کردن ادعای همیشگی خود درباره تحریک‌آمیز بودن برنامه‌های هسته‌ای ایران، در خصوص اقدامات ایران ابراز نگرانی کردند.

در ابتدای این بیانیه که در وبگاه کاخ سفید منتشر شد با تکرار ادعا‌های واهی، آمده است: «ما، رؤسای‌جمهور فرانسه، آلمان، انگلیس و آمریکا امروز در حاشه نشست جی ۲۰ در رم دیدار کردیم تا درباره خطراتی که برنامه هسته‌ای ایران برای امنیت بین‌المللی دارد مذاکره کنیم. ما تصمیم خود را برای اینکه اطمینان حاصل کنیم که ایران هرگز نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای دستیابی داشته باشد، ابراز کردیم. همچنین از آن‌که ایران از ماه ژوئن به مذاکرات بازنگشته و در عین حال نیز گام‌های تحریک‌آمیز خود مانند تولید اورانیوم غنی‌شده را تسریع کرده است، ابراز نگرانی کردیم، ایران هیچ نیاز نظامی به این اقدامات ندارد، اما برای برنامه هسته‌ای و توافق ما مهم هستند.»

این بیانیه در ادامه مدعی شد: «این اقدامات در کنار کاهش همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نگرانی ما را مضاعف کرده است. ما بر این باوریم که ادامه چنین اقداماتی و محدودیت برای آژانس بازگشت برجام را با مانع مواجه خواهد کرد. وضعیت کنونی نشان می‌دهد که باید راه‌حلی برای بازگشت کامل ایران و آمریکا به برجام تعهد آن‌ها به این توافق داشت.»

همچنین در بخشی دیگر رؤسای‌جمهور تروئیکای اروپایی نوشتند: «با توجه به موارد گفته شده ما از تعهد کامل جو بایدن به بازگشت به برجام و پایبندی کامل به این توافق استقبال می‌کنیم، البته این منوط به اقدام متقابل ایران نیز هست.»

آن‌ها در ادامه افزودند: «ما در حال حاضر متقاعد شدیم که حصول توافق نزدیک است و می‌توانیم به زودی از انجام اقدامات ایران در راستای اهداف صلح‌آمیز نیز اطمینان حاصل کنیم، بازگشت به برجام لغو تحریم‌های بلندمدت اقتصادی علیه ایران را به دنبال دارد که تنها درصورتی امکانپذیر است که ایران هم تغییر مسیر دهد. ما از رئیس‌جمهور ایران می‌خواهیم تا از فرصت موجود استفاده کند و با حُسن‌نیت به پایان دادن به مذاکرات بازگردد. این تنها راه برای اطمینان از عدم تشدید تنش‌هایی است که به نفع هیچ کشوری نیست.»

همچنین در ادامه این مقام‌های بین‌المللی با استقبال از تلاش کشورهای حوزه خلیج فارس در این راستا افزودند: «بازگشت برجام به معنای لغو تمامی تحریم‌ها است، همچنین مشارکت منطقه‌ای را به همراه خواهد داشت و خطر بحران هسته‌ای که منجر به انحراف در مسیر هسته‌ای می‌شود را نیز کاهش می‌دهد.»

در انتهای متن این بیانیه آمده است: «ما متعهد به ادامه همکاری با فدراسیون روسیه، چین و نماینده اتحادیه اروپا، به عنوان هماهنگ‌کننده این مذاکرات حیاتی هستیم.»

یک مقام ارشد دولت آمریکا در جمع خبرنگاران گفت که نشست درباره ایران به دعوت آنگلا مرکل صورت گرفته و به رهبران این فرصت را می‌دهد تا پیش از دوره حساسی که در راه است، به بررسی این موضوع بپردازند.

این مقام گفت: «این یک فرصت جدی برای بررسی سیگنال‌ها خواهد بود، زیرا وارد یک دوره واقعاً حیاتی می‌شویم.»

سران آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس امروز (شنبه) در حاشیه نشست گروه ۲۰ در رم گرد هم آمدند تا درباره ازسرگیری مجدد مذاکرات هسته‌ای ایران با یکدیگر به تبادل نظر بپردازند.

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی هم در واکنش به بیانیه تروئیکای اروپایی و آمریکا، ضمن اشاره به اهمیت وجود تضمینی برای ایران درباره عدم خروج مجدد آمریکا از برجام، مدعی شد که اظهارات بایدن نشانه خوبی از جدیت آمریکا است.

نماینده روسیه اعلام کرد: «مهمترین عنصر این بیانیه به نظر من این است: جو بایدن تعهد خود به برجام را نشان داد مشروط به آن که ایران نیز همین کار را کند. این یک گام مهم در زمینه تضمین مذاکرات است و آنچه ایران در مذاکرات وین به دنبال آن است را تضمین می‌کند.»

علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران، روز چهارشنبه گفته بود که مذاکرات ایران با ۶ قدرت جهانی با هدف احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ در پایان نوامبر ازسرگرفته می‌شود.

تاکنون ۶ دور مذاکرات در وین، پایتخت اتریش و با هدف احیای توافق هسته‌ای ایران انجام شده که آخرین دور آن در تاریخ ۳۰ خرداد ماه امسال بوده است.

در این نشست‌ها نمایندگان ایران و گروه ۱+۴ (چین، روسیه، فرانسه، انگلیس و آلمان) حضور داشتند و آمریکا نیز غیرمستقیم در جریان آن قرار می‌گرفت، البته کارشکنی آمریکا در رفع تحریم‌ها باعث شده تا مذاکرات تاکنون به نتیجه مشخصی نرسد.

آمریکا در حالی مدعی تمایل به بازگشت به برجام و مذاکرات وین است که همچنان به باقی ماندن تحریم‌های ذیل برجام و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران اصرار دارد و هیچ حُسن‌نیتی از خود نشان نمی‌دهد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در ابتدای سال ۹۷ به طور یکجانبه از توافق برجام خارج شد و قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت را نقض و همچنین سایر طرف‌های برجام را هم به انجام چنین اقدام غیرقانونی دعوت کرد. ایران هم که در عمل نتوانست از مزایای برجام استفاده کند، در چارچوب متن توافق و در راستای مصوبه اقدام راهبردی لغو تحریم‌های مجلس شورای اسلامی اقدام به کاهش تدریجی تعهدات خود کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
بورس نابودمون کرد - کمک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
سران آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس
مثل همیشه تاریخ
از رشد و پیشرفت ایران و ایرانی دوباره شاکی شدن.. و کلافه...

چیه آقایان ؟
باورتان نمی شه .. نه؟؟

بله.. ،
باید بدانید
و بالاخره به این باور برسید !!
مسئولان نالایق.. و غربگرا.. و بی اقتدار.. قادر نبودند ، حقوق و منافع ملی ایران و ایرانی را ( چه داخلی.. و چه بین المللی.. ) دنبال کنند و محقق کنند !!!!! !! !!

.. و ما ،
ملت ایران دست در دست هم و
به رهبری امام راحل عزیزمان " انقلاب " کردیم ...
تا به اذن الهی.. و پشتوانه ولایت فقیه مان.. ، وطن مان ایران را تا همیشه تاریخ مقتدر و سربلند بداریم .
و هرگز دست از این پیمان نمی کشیم.



* * * شهیدان زنده اند... "" الله اکبر"" * * *



" ننگ بر استعمار "
" آمریکا رو به افول "
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
وقتیکه کره زمین مال امریکاست بقیه کشورای حیرون دیگه چی ارد میدن و قیافه میگیرن.
نخواد آب هم نمیتونید بخورید
بدبختا
به چی افتخار میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
تو یک خود تحقیر کوچکی
به مورچه نگاه کن ازش غرور یاد بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
در خیلی از کشورهای آسیایی و آفریقایی (با گماردن خائنین و دروغگویان و سبک سران و حریصان مال و مقام) زیر اشغال و اسارت و باجگیری و غارت ابر قدرت شرق و غرب هستند و دیگر نیازی به‌ تصرف خاک نیست کار نرم افزاری و شستشوی مغزها و عملیات روانی و فریب و غیره... جهت دهی مغزها وتوجهات به‌ سمت انحراف و در راستای اهداف، فقط ببینیم خدا چه می‌خواد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
رفتار های امریکا همیشه برای مردم ایر ان تعجب آور بوده وهست !!!!تحریک صدام وجنگ 8ساله ،تحریک گروهک ها و کودتا ها ، لشگر کشی به شرق وغرب عالم ،حمایت از فرقه صهیونیست ،جنگ یمن و.......................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
حرف اینا برا ما هیچ ارزشی ندارد اینا بیش از چهل ساله دارن همین چرت و پرت ها رو میگن ما اگه میخوایم مقتدر باشیم باید رو پای خودمان بایستیم و لاغیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
رفع تشنگی با جام خالی برجام !!! : اگر کندن وعمیق تر کردن "چاه برجام " تاکنون آبی برای مردم ایران نداشته و نخواهد داشت!!!!! برای عده ای "کاسب بحران " نان داشته وخواهد داشت !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
کار سران امریکا : 1_دهن کجی و 2_ تمسخر همه چیز شده !!!! ترامپ به نحوی وبایدن هم به شکلی دیگر !!!!! این است عاقبت یک ابرقدرت در حال زوال !!! ترامپ شکلک در می آورد و ......بایدن هم حرف های بی سر وته می زند و........واین رفتار ها آبستن حوادث ناگواری برای امریکاست !!!! رفتار هایی که تعجب همه از جمله نزدیکان آنها را در پی دارد !!!و مردم از خود می پرسند اراده الهی بر چه قرار گرفته ؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
ما ایرانیها اشرف مخلوقات خدا هستین
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۶:۰۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
ایران و ایرانی با این کند کاری و این روند دیر یا زود تسلیم غرب میشود.
ادامه مسیر جز با پایداری و ادامه مسیر با تلاش و کوشش و توسعه و گسترش اتمی و دانشگاهها ممکن نیست.
حالا کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
هومن
۰۲:۵۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
اقای قیس قریشی دیشب با مصاحبه با شبکه معاند ایران اینترنشنال خیلی قشنگ صحبت کردن و نشون دادن چقدر وطن دوست هستن.خبر واقعا عالی میتونه باشه واسه سایت.خیلی قشنگ حال مجری و اون کارشناسی که تو شیکاگو بود رو گرفتن ایشون.اقای قیس قریشی واقعا وطن دوست هستن.خواهش میکنم یه خبر بزارید و از ایشون قدر دانی کنید.ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۲:۳۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
شمارا بخدا این بازی را تمام کنید که جانمان به لب رسید ازبس گفتیدهسته ای
Iran (Islamic Republic of)
نااشنا
۰۲:۰۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
میگویند سگ زرد برادر شغال است در واقع هیچ فرقی بین سیاستهای زور گویانه امریکا و اروپا وجد ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
برجام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
امریکا نابود شود همین الان افرین پسر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
مذاکره با قاتلین حاج قاسم هرگز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
یا توافق کنید
یا مردم خودشون دست بکار میشن
سر هیچ و پوچ مردم از بین رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
خفه وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
به نظر شما اینا برامون دل می سوزونن هرگز ........
-
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
مؤمن نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شود. کاملآ معلوم است که غربی ها فقط به دنبال تضعیف و نابودی ایران هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
دیگه این اخبار داره حال بهم زن میشه مثل چند تا بچه میمونن که زنگ خونه مردمو میزنن و فرار میکنن :))
Belgium
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
نه به برجام بی فرجام که هیچ نتیجه ای نداشته و فقط تحریم اضافه کن هست
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۲:۳۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
رئیس آژانس انرژی اتمی میگه ایران هیچ گونه غنی سازی و فعالیت غیر مجاز هسته نداره
اونوقت سران غربی میگن ایران فعالیت غیر صلح آمیز هسته‌ای داره ؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا کنه کاری که با لیبی کردن با ما نکنن اول انرژی هسته گرفتن بطور کامل گفتن با سوخت فسیلی کنار بیاید
دوم تمام توان نظامی گرفتن بعد ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
نه به برجام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
به درک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
هیهات من الذله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
سران آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس
مثل همیشه تاریخ
از رشد و پیشرفت ایران و ایرانی دوباره شاکی شدن.. و کلافه...

چیه آقایان ؟
باورتان نمی شه .. نه؟؟

بله.. ،
باید بدانید
و بالاخره به این باور برسید !!
مسئولان نالایق.. و غربگرا.. و بی اقتدار.. قادر نبودند ، حقوق و منافع ملی ایران و ایرانی را ( چه داخلی.. و چه بین المللی.. ) دنبال کنند و محقق کنند !!!!! !! !!

.. و ما ،
ملت ایران دست در دست هم و
به رهبری امام راحل عزیزمان " انقلاب " کردیم ...
تا به اذن الهی.. و پشتوانه ولایت فقیه مان.. ، وطن مان ایران را تا همیشه تاریخ مقتدر و سربلند بداریم .
و هرگز دست از این پیمان نمی کشیم.



* * * شهیدان زنده اند... "" الله اکبر"" * * *



" ننگ بر استعمار "
" آمریکا رو به افول "
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
همش دروغ، دوباره وقت کشی، دوباره هزینه برای ما، دوباره گرفتن پیشرفت علمی و هسته ای ما، دوباره یه سری اوراق بدرد نخور و داری هزار تفسیر از دیدگاه خودشون که هر وقت بخوان یکی شون راحت بزنه زیرش به یه بهونه ای،دوباره یه قرارداد سرار ننگین،دوباره رفتن عزت ایران و ایرانی،دوباره گرفتن آدرس برای تحریم بیشتر به یه بهانه دیگه تو رو خدا اصلا مذاکره نکنین، یه تو دهنی بهشون بزنین، خون ما از خون جوانان انصار الله و زن و بچه های یمن مگر رنگین تره که به بهونه اقتصاد و گرسنگی زیر بار هر ذلتی بریم بسه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
در مقابل دشمن بایستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
باز هم هیچ!!!!
جز دروغ و وقت کشی و گرفتن امتیاز از ایران ،برای مردم ایران هیچ عایدی ندارد!
همان آش و همان کاسه!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
دوبار همان آش و همان کاسه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۴۲ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
✖این۴حاکمیت پست وپلیددنیا،خودشان در تاریخچه وپرونده نکبت خود،این شقاوات وظلمات سنگین بینظیررا دریقه خوددارند:
■انگلیس:استعمارگربزرگ تاریخ.باجنگ وخونریزی وتصرف وبه بردگی کشاندن کشورها(ازهندتاافغانستان تاتایوان متعلق چین).
■فرانسه:استعمارگربزرگ دوم تاریخ.با جنگ وغارت ونسل کشی وتصرف کشورهای افریقا+پرکردن دست صدام با سلاح های مدرن علیه ایران.
■آلمان:باعث بزرگترین جنگ بین الملل (جهانی دوم)وحمله به همه کشورها و بمباران وویران کردن ونسل کشی+پر کردن انبارهای بمب های شیمیایی صدام درجنگ باایران.
■آمریکا:بزرگترین عامل بی ثباتی و اختلاف دنیا+جنگ افروزی+تهدید و قلدور مآبی+حقه وپیمان شکنی+دورکردن ملت ها ازوصول به استقلال وعزت ورشد ملی وپیشرفت خودکفا.
●●●●به واقع این۴حاکمیت سرتاپا کثیف دنیا،خود شیطان زاده جهنم سازند.
♧♧امابادست برترخدا،درهمین قرن، رفتنی ونابودشدنی هستند.
((*اللهم عجل فرج المهدی منجی موعود عج)).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
خداکنه آقایون کوتاه بیان و با دنیا تعامل داشته باشن...واقعا خونواده ها زیره باره مشکلات اقتصادی دارن نابود میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
بی جا می کردید از توافق بین المللی خارج می شدید،،،خب اینم نتیجه ی تصمیم گیری تون
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۱:۲۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
ما از تحریم جهان نمی‌ترسیم از تحریم نامردان و وطن فروشان و بی غیرتها و مدیران ناشایست داخلی و مسولان ما کارامد،میترسیم.
و گرنه ما شایسته ابرقدرتی هستیم.
غرب پست تر از آن است که به آن تکیه کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
اینا همه اشون با هم همدستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
شکر خوردن اتحادیه اروپا هیچی ندارای بدرد نخور ابراز نگرانیم میکنن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۱۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
بایدن غلط زیادی میکنه پاشو از گلیمش درازتر میکنه کی باشه که برا ایران تعیین تکلیف میکنه
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۲۰:۴۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
یا رومی روم یا زنگی زنگ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
هزینه و خسارت جنگ با کفتارها و شغالها بسیار کمتر از هزینه و خسارت مذاکره با اونهاست !!!!
تهدید رو بایستی با تهدید جواب داد نه با تعیین زمان مذاکره !!!!!
باور کنیم شرافت جنگ بسیار شیرین تر تا خفت مذاکره !!!
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی عاشق رئیسی
۲۰:۳۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
سه ماه از زمان تشکیل دولت جهادی انقلابی ایت الله رئیسی نشده اورپا و آمریکا در حال تسلیم شدن و متوجه شدن با کی طرفه اند تحریم ها رفع و دلارهای ملت ایران آزاد کنن
Germany
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
شما تشخیص میدید که ایران به چه تکنولوژی احتیاج دارد یا خیر ؟
شما میخواهید جلوی تکنولوژی دفاع از خود ایران را بگیرید.ومنبع یکی از ترس های خود را بگیرید.شما چرا هسته ای جنگی که خود ساخته و ذخیره سازی کردید علیه بشر از بین نمیبرید؟!بمب های اتمی خود را از بین ببرید که خطری برای بشریت است.شما ناراحتید از سلاح های موشکی و بازدارنده ایران بخاطر فرزند ناخلفتان رژیم صهیونیستی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
انقدر ابراز نگرانی کنید تا سقط بشید
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۲۰:۱۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
یا رومی روم یا زنگی زنگ یا تلاش و پویایی یا مذاکره و باج دادن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
ابراز نگرانی کردند ؟! خوب اصلا ما می خوایم سلاح هسته ای بسازیم و باید بسازیم تا از این به بعد ابراز نگرانی نکنن ، دولت رئیسی مثل روحانی نیست و تا به خودتون بیاید ایرانه که عبور نفت از تنگه هرمز و جبل اطارق رو تحریم کرده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
امریکا شیطان بزرگ و غیر قابل اطمینان به همه ثابت شده که امریکا کاری مثبتی انجام نمی دهد و رابطه با امریکا همیشه بدون نتیجه خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
اصفهانی
۲۰:۰۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
امریکا شیطان بزرگ و غیر قابل اطمینان به همه ثابت شده که امریکا کاری مثبتی انجام نمی دهد و رابطه با امریکا همیشه بدون نتیجه خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
اصفهانی
۲۰:۰۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
امریکا شیطان بزرگ و غیر قابل اطمینان به همه ثابت شده که امریکا کاری مثبتی انجام نمی دهد و رابطه با امریکا همیشه بدون نتیجه خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
فعالیتهای پنهان اسراییل اصلا تحریک آمیز نیست
Canada
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
برای سلامتی تون خوب نیست
سن تون هم کلان است
اصلا برای تمام کشورها استفاده از انرزی هسته ای
را عیر قانونی کنید .صد البته
خودتان هم شامل اش شوید
خیال خودتون و دینا را راحت کنید
چرا ناراحت هستی که صدمه به سلامتی و سن بالایتون داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکا
France
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
غلط کردید شما کودک کش های جنایتکار. آمریکا از برجام خارج شده و آمریکا تحریم جدید میکند .علیه ایران بیانه صادر شده.گستاخ شدید باز.مردم ایران از دولت رئیسی میخواهیم پایان بدهند مذاکرات هسته ای و برجام نافرجام را و بفکر پیشرفت داخلی و ایران با توان خود مردم باشد.
# نه#به #برجام #نافرجام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
دولت قبلی که کاملاً واداده بود غرب استفاده فراوانی از ضعف.........برد بدون هیچ هزینه یی!!! اگر این دولت هم ضعف نشون بده کار ما تمام است
آخرین اخبار