در هفته بسیج دانش آموزی ۳۴ عنوان برنامه در نهاوند اجرا می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: همزمان باهفته بسیج دانش آموزی ۳۴ عنوان برنامه در نهاوند اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ علی مختاری, فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: داشتن روحیه جهادی و انقلابی را از خصوصیات بارز دانش آموز بسیجی می‌دانم و یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار است که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

سرهنگ مختاری با بیان اینکه ۳۴ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی تدارک دیده شده تصریح کرد: افتتاح واحد بسیج دانش آموزی و رونمایی از نماهنگ امام رضا (ع) و همچنین غبار روبی گلزار شهدای نهاوند با حضور دانش آموزان و مسئولان شهرستان از جمله برنامه هایهفته بسیج دانش آموزی است.

او دیدار با خانواده شهدای دانش آموز و دیدار و توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های بی سرپرست بهزیستی و همچنین اختتامیه طرح ولایت دانش آموزی را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

سرهنگ مختاری با اشاره به راه اندازی پویش‌ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در فضای مجازی پویش‌هایی همچون (#نوجوان پلاس) (#دنیای بدون آمریکا) (#حجاب تاج بندگی) و همچنین پویش جمع آوری لباس گرم و لباس فرم برای دانش آموزان نیازمندی که توانایی خرید لباس گرم و لباس فرم را ندارند راه اندازی شده  است.

مختاری اظهار داشت: یادواره شهدای دانش آموز و رو نمایی از عکس شهید شاخص سال در مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار با حضور خانواده‌های شهدا و دانش آموزان و عموم مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌گردد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی گفت: برگزاری جام فوتسال به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۱۸ تیم و همچنین مسابقات فرهنگی روزنامه دیواری، دکلمه، داستان نویسی، شعر، طراحی، نقاشی با موضوع استکبار ستیزی از برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.