استاندار هرمزگان؛ توسعه شیلاتی در سواحل هرمزگان متوازن می شود

استاندار هرمزگان از ایجاد شهرک‌های عدالت، ویژه پرورش میگو در مناطق ساحلی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان که دیروز به شهرستان میناب سفر کرده بود در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: در زمینه توزیع زمین برای مزارع پرورش میگو به‌زودی شهرک‌های عدالت در مناطق ساحلی ایجاد می‌شود تا همه منطقه از مزایای این مزارع بهره‌مند شوند.

دوستی درباره طرح‌های نیمه تمام نیز گفت: طرح‌های نیمه تمام در همه شهرستان‌ها باید هرچه سریعتر تکمیل شوند.

استاندار هرمزگان افزود: تا زمانی که طرح‌های نیمه تمام تکمیل نشده اند هیچ طرح جدیدی تعریف نخواهد شد.


بیشتر بخوانید


دوستی گفت: برای پیشبرد بهتر کار‌ها در مناطق شرق با محوریت میناب و غرب با محوریت بندرلنگه یک توسعه ویژه را آغاز می‌کنیم تا مردم برای پیگیری کارهایشان مجبور نشوند به مرکز استان مراجعه کنند.

استاندار هرمزگان افزود: در زمینه تامین آب کشاورزی برای کشاورزان منطقه دهستان کریان نیز سعی خواهیم کرد از سد سرنی استفاده شود.

حسین رئیسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، مهمترین مطالبات مردم میناب را برگرداندن حق آبه کشاورزان و همچنین تاسیس دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و افزود: موضوع و چالش آب را با جدیت باید دنبال کنیم تا کشاورزان و باغداران متضرر نشوند.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب نیز در این جلسه گفت: باید سعی شود از ظرفیت نیرو‌های توانمند در شرق استان به خصوص شهرستان میناب استفاده شود و سواحل این شهرستان توسعه یابد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: استانداری ، شیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.