لیگ بسکتبال NBA؛

برد محسوس بروکلین با درخشش "آقای ریش"/ پیروزی میامی در شب دابل دبل "جیمی باتلر"

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار لیگ بسکتبال آمریکا، بروکلین نتس مقابل ایندیانا پیسرز قرار گرفت. در این بازی تیم بروکلین با درخشش جیمز هاردن موفق شد با نتیجه ۱۰۵ بر ۹۸ ایندیانا را شکست دهد تا به سومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد. در حال حاضر بروکلین با ۳ پیروزی و ۳ شکست در رده ۱۰ جدول کنفرانس شرق قرار دارد.

در این دیدار جیمز هاردن از بروکلین با کسب ۲۹ امتیاز، ۸ ریباند و ۸ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود و در پیروزی تیمش نقش مهمی را داشت. در مقابل توری کریگ از ایندیانا با کسب ۲۸ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۳ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیمش نشد.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز، میامی هیت به مصاف شارلوت هورنتس رفت. در این دیدار تیم میامی با درخشش فوق العاده جیمی باتلر توانست با نتیجه ۱۱۴ بر ۹۹ هورنتس را از پیش رو بردارد تا به چهارمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA را به دست آورد و با ۴ پیروزی و یک شکست در رده دوم جدول کنفرانس شرق بایستد.

در این دیدار جیمی باتلر از میامی با کسب ۳۲ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین (دابل دبل) کرد. در مقابل گوردون هیوارد از هورنتس با کسب ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتیجه دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • اورلند مجیک ۱۰۹ – ۱۱۰ تورنتو رپترز
  • اینیاناپیسرز ۹۸ – ۱۰۵ بروکلین نتس
  • شارلوت هورنتس ۹۹ – ۱۱۴ میامی هیت
  • ساکرامنتو کینگز ۱۱۳ – ۱۰۹ نیو اورلینز پلیکانز
  • دنورناگتس ۱۰۶ – ۷۵ دالاس ماوریکس
  • لس آنجلس کلیپرز ۹۲ – ۱۱۱ پورتلند تریل بلیزرز
  • لس آنجلس لیکرز ۱۱۳ – ۱۰۱ کلیولند کاوالیرز

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار