معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

تزریق دُز دوم واکسن کرونا در ایلام به ۵۰ درصد رسید

صادقی فر گفت: تاکنون ۵۰ درصد افراد واجد شرایط تزریق واکسن کرونا در استان ایلام هر ۲ دُز واکسن را تزریق کرده اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،جمیل صادقی فر ،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه تزریق دُز دوم واکسن کرونا در ایلام به ۵۰ درصد رسیده ، اظهار داشت: همچنین میزان تزریق دز اول واکسن کرونا در استان به ۸۰ درصد رسیده که انتظار داریم افزایش یابد.

او افزود: هرچند روند واکسیناسیون صعودی است، اما امیدواریم با سرعت بیشتری از سوی شهروندان تداوم یابد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: روند واکسیناسیون افراد ۱۲ تا ۱۸ سال نیز مطلوب است و اکنون آمار به بالای ۷۰ درصد رسیده که امیدواریم با تلاش مدیران مدارس این آمار به ۱۰۰ درصد برسد تا قبل از بارگشایی مدارس به ایمنی کامل برسیم.

صادقی فر تاکید کرد: شهرستان هلیلان با ۵۶ درصد و ایلام ۶۰ درصد کمترین میزان تزریق واکسن دانش آموزی را دارند که امیدواریم آمار این شهرستان‌ها با پیگیری آموزش و پرورش و مدیران مدارس افزایش یابد.

او همچنین از آمار مطلوب واکسیناسیون کارمندان دستگاه‌های اجرایی نظیر خبر داد و گفت: شمار بسیار کمی از افراد واکسن تزریق نکرده اند که با پیگیری مدیران دستگاه‌ها امیدواریم این آمار نیز کامل شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: اکنون واکسن به میزان کافی در استان موجود است، انتظار داریم افرادیکه واکسن تزریق نکرده اند هرچه سریعتر برای حفظ سلامت خود و ایمنی جامعه و بازگشت به روال عادی زندگی نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.