شکست نماینده مازندران در آغاز لیگ تیراندازی با کمان

مرال ساری نماینده مازندران در آغاز رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، هفته اول و دوم لیگ در سایت تیراندازی با کمان فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی با عنوان جام خلیج فارس در دو ماده ریکرو و کامپوند و در دو بخش مردان و زنان برگزار شد.

تیم مرال ساری در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در رشته کامپوند در هفته اول این رقابت‌ها ۳ بر ۲ نتیجه را به تیم آلفا واگذار کرد و در هفته دوم نیز ۳ بر ۲ مقابل تیم هیات کرمان شکست را پذیرا شد.

اعضای تیم مرال ساری متشکل از رمضان بیابانی نایب قهرمان پارالمپیک توکیو، وحید امامی، بهروز احمدیان و مصطفی حیدری با مربیگری محمد سجادی می‌باشند.

در دور مقدماتی این رقابت‌ها رمضان بیابانی موفق به ثبت امتیاز ۳۴۴ شد، وحیدامامی ۳۳۶ را ثبت کرد، بهروزاحمدیان ۳۳۰ را به دست آورد و مصطفی حیدری هم به امتیاز ۳۲۸ رسید.

مرال پس از پایان هفته اول و دوم با ۴ امتیاز در رده ششم لیگ ۱۱ تیمی کامپوند مردان قرار گرفت و در هفته سوم و چهارم به ترتیب با تیم هیات قزوین و تیم هیلان رقابت خواهد داشت.

در این دوره از مسابقات ۱۳ تیم در ریکرو مردان، ۵ تیم در ریکرو بانوان، ۱۱ تیم در کامپوند آقایان و ۷ تیم در کامپوند بانوان حضور دارند.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار