سیزدهم آبان نماد استکبارستیزی در برابر ظالمان

امام جمعه ساری گفت: سیزدهم آبان نماد استکبارستیزی و مقاومت در برابر زیاده خواهان و ظالمان است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه‌ ساری با اشاره به اینکه سیزدهم آبان نماد استکبارستیزی و مقاومت در برابر زیاده خواهان و ظالمان است، شیطان بزرگ و لانه‌ جاسوسی سفارتخانه آمریکا را ادبیات مقاومت امام راحل بیان کرد.

او با اشاره به اینکه هیچ دولت و ملتی در جهان جرات ایستادن در برابر دولت آمریکا را نداشت، افزود: امام خمینی رحمة الله علیه با شجاعت آمریکا را شیطان بزرگ خواند و این روحیه مقاومت و ایستادگی به ملت‌ها شجاعت داد وتوانستیم مرگ بر آمریکا را گفتمان جهانی کنیم.

خطیب نمازجمعه‌ی مرکز استان، گرامیداشت باشکوه سیزدهم آبان و روز دانش آموز و هفته مبارزه با استکبار را خواستار شد و گفت: جهانیان دیدند که ملت ما چگونه هیمنه آمریکا را درهم کوبید و انقلاب اسلامی ایران دیگر تبدیل به دست برتر در مناسبات منطقه‌ای و جهانی تبدیل شد.

او با اشاره به به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دعوت شدگان همایش وحدت، صبر، عدل و اخلاق را سه رکن مدیریتی پیامبر اسلام بیان کرد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران افزود: پیامبر اسلام با صبر بی‌نظیر، چشم پوشی و عدالت بی نظیر و اخلاق امور مسلمانان را اداره می‌کرد و اگر مدیران به این صفت‌ها مجهز باشند در کار‌ها موفق می‌شوند.


آیت الله محمدی لائینی گفت: یک مدیر باید عدالت، اخلاق خوش و صبر بر سختی‌ها را سرلوحه کارشان قرار دهد.

او افزود: مدیران با مدیریت جهادی و کار میدانی و کار در روز‌های تعطیل و جداشدن از میز کارشان کار‌ها را مدیریت کنند.

امام جمعه ساری، شایسته سالاری و عدالت را ملاک انتخاب مدیران دانست و پیوست عدالت را در تمامی برنامه‌ها خواستار شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.