خرید تضمینی بیش از ۹۱ هزار تن محصول کشاورزی در هرمزگان

مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: بیش از ۹۱ هزار تن محصول کشاورزی از ابتدای سال تا کنون از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سیروس اسدپور، مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۹۱ هزار تن محصول کشاورزی استان به صورت توافقی و تضمینی خریداری شده است.

اسدپور افزود: محصولاتی که به صورت توافقی از کشاورزان و بهره برداران این حوزه خریداری و به مصرف کننده نهایی توزیع می‌شود، محصولات کشاورزی و دامی تولیدی در سطح استان را در بر می‌گیرد که شامل انواع محصولات زراعی، باغی، نهاده‌های دامی و کشاورزی است.

او افزایش کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از تولیدکننده بخش کشاورزی و مصرف کننده را از مزایای عمده خرید‌های توافقی وتضمینی محصولات کشاورزی دانست.

مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان گفت: خرید‌های تضمینی و حمایتی محصولات برای حمایت از کشاورزان به صورت فصلی انجام می‌شود که تعاونی‌های روستایی با توجه به امکانات، تجهیزات و همچنین گستردگی آن در تمام نقاط استان یکی از بازوان قدرتمند دولت در این زمینه می‌باشند.

اسدپور افزود: در مجموع میزان خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی در این مدت بیش از ۹۱ هزار تن بوده که عمدتا شامل محصولات زراعی می‌شود.

او گفت: در این مدت ۲۳ هزار و ۳۰۰ تن محصول کشاورزی بصورت توافقی و ۶۸ هزارتن محصول شامل ۲۴ هزار تن گندم و ۴۴ هزارتن محصول پیاز به صورت تضمینی توسط ۹ مرکز از کشاورزان هرمزگان خریداری شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.