تخصیص اعتبار ویژه برای برگزاری جشنواره ملی یادمان قیصر امین پور

دبیر برگزاری جشنواره شعر در کوچه آفتاب گفت: تخصیص اعتبار ملی ویژه برای برگزاری این جشنواره ویژه سالگرد این شاعر نامی ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید بهداروندی دبیر برگزاری جشنواره شعر در کوچه آفتاب یادمان قیصر امین پور در گتوند گفت: تخصیص اعتبار ملی ویژه برای برگزاری این جشنواره ویژه سالگرد این شاعر نامی ضروری است.

او بیان داشت: جشنواره هرساله به میزبانی گتوند برگزار می‌شود و باتوجه به شخصیت والای قیصر امین پور انتظار می‌رود توجه بیشتری به برگزاری این جشنواره ملی شود و اگر اعتبار ملی برای برگزاری جشنواره شعر در کوچه آفتاب درنظر گرفته شود، به طور قطع کیفیت برنامه به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

بهداروندی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ازنظر مالی در توان خود به این جشنواره کمک می‌کند، اما نیاز است از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه بیشتری به جشنواره ملی شعر درکوچه آفتاب در زادگاه این شاعر در گتوند شود و چهاردهمین جشنواره شعر در کوچه آفتاب ساعت ۱۶ روز شنبه هشتم آبان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل آرامگاه این شاعر پرآوازه برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند ادامه داد: نمایشگاه خوشنویسی در مسیر باد، اجرای موسیقی و نقاشی به صورت زنده در آرامگاه دکتر امین پور از دیگر برنامه‌های در حاشیه جشنواره شعر در کوچه آفتاب در گتوند است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.