مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی:

۳۰ واحد تولیدی در خراسان رضوی به چرخه تولید بازگشته اند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: بررسی مشکلات بیش از ۱۲۰ واحد تولیدی در کمیته رفع موانع تولید در محل شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی چناران گفت: از ابتدای امسال تاکنون در پی بازدید و برگزاری نشست کمیته تسهیل و رفع موانع تولید در ۱۱ شهرک صنعتی استان، مشکلات بیش از ۱۲۰ واحد تولیدی بررسی و برای حل آن‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

او افزود: با بررسی نزدیک و حضوری مشکلات این واحد‌های تولیدی و اتخاذ تصمیمات لازم در این زمینه، تاکنون مشکلات بیش از ۳۰ واحد تولیدی رفع شده یا به چرخه تولید بازگشته اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه اطلاع رسانی خدمات این شرکت در حوزه صنایع کوچک، سامانه‌ای تحت عنوان "eservise.isipo.ir" راه اندازی و حدود ۱۵۰ مشاور در این سامانه ثبت شده اند که برخی از مشکلات واحد‌های تولیدی در این سامانه ثبت و از طریق مشاوران پیگیری و برطرف می‌شود.

بهرامی زاده بیان کرد: عمده‌ترین مشکل واحد‌های صنعتی که در نشست کمیته تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی مطرح شده است مربوط به تامین امور زیربنایی بوده لذا اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بر مبنای پیگیری برای تامین زیرساخت‌های واحد‌های صنعتی مانند آب و برق و مخابرات قرار گرفته است.

انتهای پیام//ف. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.