توزیع بیش از دو هزار قلم انواع تجهیزات اساسی بین زلزله‌زدگان کوهرنگ

تاکنون دو هزار و ۳۰۰ قلم انواع تجهیزات اساسی از سوی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری بین زلزله‌زدگان در شهرستان کوهرنگ توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکنون از سوی این جمعیت دو هزار و ۳۰۰ قلم انواع تجهیزات اساسی بین زلزله‌زدگان در شهرستان کوهرنگ توزیع شده است.

او افزود: این تعداد اقلام اساسی شامل ۱۶۸ دستگاه چادر، یک‌هزار و ۳۰۰ تخته پتو، ۳۳۵ تخته موکت شش متر مربعی، ۳۲۸ شعله چراغ گرمایشی والر، ۹۱ سِت انواع ظروف، ۱۴ شعله هیتر (بخاری) برقی، ۵۰ گالن آب و هشت کُلمن آب بوده است.


بیشتر بخوانید


کیانی اضافه کرد: از ابتدای وقوع زمین‌لرزه اخیر کوهرنگ تاکنون دو هزار و ۷۷۰ قوطی انواع کنسرو خوراکی، ۵۸۰ کیلوگرم برنج و ۲۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته برای معیشت زلزله‌زدگان توزیع شد.

او اظهار داشت: در این مدت یک‌هزار و کیلوگرم نایلون برای پوشش و حفاظت چادرها، وسایل و تجهیزات زلزله‌زدگان در برابر بارش‌های احتمالی بین زلزله‌زدگان توزیع شده است.

کیانی تصریح کرد: این میزان چادر، تجهیزات و اقلام خوراکی به زلزله‌زدگان ۲۲۳ روستای شهرستان کوهرنگ اختصاص داده شد و امدادرسانی به خانوار‌های خسارت‌دیده ناشی از این زمین‌لرزه همچنان ادامه دارد.

او گفت: ۲۱ گروه امدادی از جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری برای خدمات‌رسانی به مردم زلزله‌زده کوهرنگ فعالیت دارند.

کیانی بیان کرد: نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر در چهار ساعت ابتدایی وقوع این زمین‌لرزه با حضور در تمامی روستا‌های این منطقه ارزیابی اولیه را انجام دادند و پنج مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند.

او ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر استان در این مدت ارزیابی خسارت وارد شده و خدمات‌رسانی به یک‌هزار و ۴۵۰ خانوار زلزله‌زده کوهرنگی را انجام داده است.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری از مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.