اقدام خصمانه عربستان در درج نهاد حامی حزب الله به عنوان تروریست

عربستان در اقدامی خصمانه، انجمن «القرض الحسن» لبنان را به دلیل حمایت از حزب الله، نهادی تروریستی اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری آی ۲۴ نیوز، ریاض طی یک بیانیه امنیتی اعلام کرد: «انجمن القرض الحسن روی مدیریت منابع مالی حزب الله و تأمین مالی آن کار می‌کند.»

در این بیانیه آمده است: پادشاهی عربستان به کار خود برای مبارزه با فعالیت‌های حزب الله ادامه خواهد داد و با شرکای بین المللی برای هدف قرار دادن منابع مالی این سازمان، خواه افراد یا نهادها، هماهنگ خواهد شد.

ریاض اعلام کرد که تمام دارایی‌های القرض الحسن را مسدود و هر نهادی را از انجام معامله با آن‌ها منع می‌کند. عربستان نسبت به «اقدامات سختگیرانه» علیه افراد مرتبط با حزب الله نیز هشدار داد.

القرض الحسن در زبان عربی به معنای «قرض خیرخواهانه» است. این انجمن تا سقف ۵ هزار دلار وام بدون بهره ارائه می‌دهد. القرض الحسن یکی از بزرگترین مؤسسات مالی لبنان است که به عنوان یک موسسه خیریه غیرانتفاعی شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
آل سعود و فرقه ضاله وهابیت با تعصب دوران جاهلیت با شیعیان و مسلمانان غیر وهابی خصومت می ورزد و در کشورهای دیگر اسلامی مثل سوره و عراق و لبنان و یمن ویرانی به بار می آورد اقدامات مخرب این قوم لجوج که ژن جاهلیت آنها فعال شده است بایستی با روشنگری دلسوزان به امت اسلام محکوم گردد .
آخرین اخبار