مدیر شستا مطرح کرد؛

با رفتاری شفاف شستا را اداره می‌کنیم/ مدیران مبارز با فساد تحت حمایت ما هستند

رستمی گفت:فساد ستیزی نکته‌ای است که ریاست جمهوری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی هم بر آن تاکید دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، علی رستمی به عنوان مدیر عامل شستا اظهار کرد: سرباز کوچکی برای نظام و دولت هستم. مجموعه‌ی شستا مجموعه‌ای حساس برای نظام و دولت است، از بابت این حسن اعتماد جا دارد از هیات مدیره‌ و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی، وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی کمال تشکر را به جا آورم.

وی افزود: از این لحظه تا پایان دولت سیزدهم هزار و سیصد هفتاد پنج روز فرصت باقی مانده است. به این معنا که از نظر زمان، فرصت کوتاهی داریم و بنا دارم شستا را به عنوان مگا پروژه اداره کنم. همچنین قصد دارم فعالیت‌ها را به صورت شبانه روزی ادامه دهم. این حکم و مدیریت که به بنده رسیده به معنای تلاش شبانه روزی است و مجموعه شستا باید فعالیت خود را به صورت مداوم و شبانه روزی ادامه دهد.

رستمی بیان کرد: چند برابر کردن شستا کار پیچیده‌ای نیست. منابع و فرصت سرمایه گذاری نیز در کشور وجود دارد، همچنین ظرفیت‌های بین المللی فراهم است که به یقین ما می‌توانیم این ماموریت را با همت، تلاش، شجاعت و خود باوری به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۴ پروژه در شستا با ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری وجود دارد، باید اشاره کنم که قصد داریم این سرمایه را به عدد ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برسانیم.

رستمی اظهار کرد: این افزایش سرمایه گذاری به این معناست که باید ظرفیت‌ها و توان خود را ۱۰ برابر افزایش دهیم تا بتوانیم انتظار و اعتماد جامعه را که خدشه دار شده برگردانیم.

وی ادامه داد: در حوزه شفافیت تلاش‌های بسیاری انجام شده، ما بنا داریم حتما شفافیت را در شستا توسعه دهیم و آن اتاق شیشه‌ای که مدنظر جامعه است را با کمک خداوند فراهم کنیم.

رستمی یادآور شد: ایجاد عدالت در سرمایه گذاری و فرصت‌های شغلی، موضوع مهمی است. شستا بدنه‌ی کارشناسی بسیار خوب و قوی دارد، همچنین اگر ما اعتماد کنیم و فرصتی ایجاد کنیم تا این‌ها رشد پیدا کنند، قطعا شاهد شکوفایی بیش از پیش خواهیم بود.

رئیس شستا بیان کرد: فساد ستیزی نکته‌ای است که ریاست جمهوری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی هم بر آن تاکید دارند.

وی ادامه داد: ما باید بتوانیم با یک رفتار حرفه‌ای و شفافیت در سطح خوب با پرهیز از هرگونه ایجاد رانت، رابطه، فامیل بازی  شستا را اداره و کمک کنیم که همه‌ی شایستگان و نخبگان در مجمع شستا حضور پیدا کنند تا از ظرفیت سرمایه‌های انسانی داخلی شستا و بیرونی جامعه استفاده کنیم.

رستمی گفت: با شناختی که دوستان از من دارند، جزو افرادی هستم که فساد را تحمل نخواهم کرد و از مدیران  فساد ستیز حمایت ویژه خواهم کرد.

وی گفت: در حوزه شفافیت تلاش‌های بسیاری انجام شده، ما بنا داریم حتما شفافیت را در شستا توسعه دهیم و آن اتاق شیشه‌ای که مدنظر جامعه است را با کمک خداوند فراهم کنیم.

رستمی یادآور شد: ایجاد عدالت در سرمایه گذاری و فرصت‌های شغلی، فرصت‌های شغلی موضوع مهمی است، شستا بدنه‌ی کارشناسی بسیار خوب و قوی دارد، همچنین اگر ما اعتماد کنیم و فرصتی ایجاد کنیم تا این‌ها رشد پیدا کنند قطعا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش خواهیم بود.

رئیس شستا بیان کرد: فساد ستیزی نکته‌ای است که با تاکید ریاست جمهوری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و نیز رئیس سازمان تامین اجتماعی رو به رو شده است.

وی ادامه داد: برای این موضوع کمیته‌ی جدی را برگزار خواهیم کرد و هر مسئله‌ای که در گذشته بوده امروز مورد پسند نیست، ما باید بتوانیم با یک رفتار حرفه‌ای و شفافیت در سطح خوب با پرهیز از هرگونه ایجاد رانت، رابطه، فامیل بازی بتوانیم شستا را اداره و کمک کنیم که همه‌ی شایستگان و نخبگان در مجمع شستا حضور پیدا کنند تا از ظرفیت سرمایه‌های انسانی داخلی شستا و بیرونی جامعه استفاده کنیم.

رستمی گفت: با شناختی که دوستان از من دارند جزو افرادی هستم که فساد را تحمل نخواهم کرد و از مدیران عامل فساد ستیز حمایت ویژه خواهم کرد. تمام ظرفیت نظارتی را در اختیار مدیران صالحT دست پاک و فساد ستیز قرار خواهیم داد  زیرا در کار و راه مبارزه با فساد باید قوی و ثابت قدم باشیم.

رستمی گفت: مردم ایران تورم، گرانی، کم کاری و بیکاری را به سختی تحمل می‌کنند، اما با فساد در دستگاه‌های مدیریتی به هیچ وجه کنار نمی‌آیند و برای مردم ما تحمل در مورد فساد ستیزی معنایی ندارد. فساد مردم جامعه‌ی ایران را ناراحت و خسته کرده است، تقاضا دارم که هم مدیران از فساد دوری کنند و ما هم اجازه ندهیم  که در فضای کار و مدیریتی ما فساد رواج پیدا کند.


بیشتر بخوانید


رستمی ادامه داد: مدیران ما مدیران دست پاکی هستند، اما درخواست دارم با مشاهده‌ی نمونه‌ی کوچکی از فساد به عنوان اولین نفر با آن مبارزه کنند و این مسئولیت فقط به عهده‌ی حراست و بازراین و مجموعه‌ی امنیتی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه راه جلوگیری و مبارزه با فساد، استقرار نظام حاکمیتی شرکتی است مطرح کرد: اگر رسالت کمیته‌هایی همانند کمیته‌ی حسابرسی و انتصابات که رفاه و پرداخت است  به طور واقعی اجرا شود مطمئنا شستا به ۷۰ درصد فساد فائق خواهد آمد که درصد باقی مانده به عهده واحد‌های نظارتی و کنترلی خواهد بود.

وی ادامه داد: با هماهنگی کامل با مجموعه‌ی سازمان تامین اجتماعی برنامه‌ها را محقق خواهیم کرد و با کمک خداوند در سال آینده بتوانیم شاهد رشد سود خوب، پیشرفت در پروژه‌ها و سرمایه گذاری‌ها باشیم.

مدیرعامل شستا اظهار کرد: شستا حدود ۱۵ درصد تولید ناخالصی ملی کشور را تولید می‌کند، اگر شستا حرکت کند قطعا تمام ۳۰۰ هلدینگ اقتصادی موجود در کشور حرکت و پیشرفت خواهند کرد.

وی گفت: می‌توانیم با کمک خداوند شستا را با حرکت جهشی و سرعتی به جلو ببریم، همچنین اثر ۱۵ درصد تولید ناخالصی ملی بر کشور اینگونه خواهد بود که با دو برابر کردن فعالیت‌های شستا بین ۱ تا ۲ درصد رشد اقتصادی کشور رقم خواهد خورد.

رستمی بیان کرد: بنابراین در شرایط ویژه و حساسی قرار داریم و رشد اقتصادی کشور با رقم ۱ و ۲ درصد کار بسیار بزرگی است. مجموعه شستا بایستی این ماموریت را به پایان برساند و یک خوشحالی برای مردم و مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری فراهم کنیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: شستا ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.