اسلامی: مشکل مالیاتی فدراسیون والیبال به زودی حل خواهد شد

رئیس خزانه داری فدراسیون والیبال در خصوص بسته شدن حساب‌های این مجموعه توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی اسلامی، رئیس خزانه داری فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بسته شدن حساب‌های مجموعه و داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: بحث مالیاتی که مطرح شده مربوط به تمامی فدراسیون‌های ورزشی بوده است. زمانی که داورزنی به عنوان وزیر ورزش در وزارت حضور داشت، تلاش کرد تا مسئله مالیاتی فدراسیون‌ها را برطرف کند، اما تا به امروز هیچ مشکلی در زمینه مالیات فدراسیون ها رفع نشده است. سازمان امور مالیاتی هم ابلاغیه‌ای در این خصوص برای فدراسیون والیبال ارسال کرد و برای پیگیری موضوع هم به اداره دارایی مراجعه و پیگیری‌های لازم را کردیم. اعتراض فدراسیون را با توجه به مبلغ مالیاتی که در نظر گرفته بودند هم اعلام کردیم. بعد از اعتراض قرار شد طی یک هفته جواب نامه ما را به فدراسیون ارسال کنند که بعد از یک هفته به جای پاسخ به نامه فدراسیون با مسدود شدن حساب‌های فدراسیون و شخص داورزنی رو به رو شدیم. در حال حاضر بیش از یک هفته است که حساب‌های فدراسیون و شخص داورزنی مسدود شده اند و نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

او افزود: اداره دارایی به ما قول همکاری همه جانبه را داده است و امیدوارم که هرچه زودتر این مسئله حل شود؛ چرا که بحث چند فدراسیون ورزشی و چند باشگاه مطرح است. شنبه در این خصوص در سازمان امور مالیاتی جلسه‌ای برگزار خواهد شد و بعد از توافق بین طرفین حساب‌های فدراسیون والیبال باز خواهد شد.

رئیس خزانه داری فدراسیون والیبال با توجه به مسدود شدن حساب‌های فدراسیون در خصوص انجام کار‌های فدراسیون گفت: اعتبار فدراسیون والیبال این قدر بالا است که در این مواقع می‌توانیم با توجه به اعتبار فدراسیون کار‌های خود را پیش ببریم و کار فدراسیون لنگ نماند. به زودی هم این مشکل حل خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار