افتتاح دادگاه بخش ایواوغلی شهرستان خوی

اولین دادگاه بخش ایواوغلی در شهرستان خوی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در مراسم افتتاح دادگاه بخش ایواوغلی گفت: عدالت یکی از محور‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حق دسترسی آسان به خدمات قضایی، یکی از نمود‌های عدالت  است که در قانون اساسی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: امروز دستگاه قضایی استان با افتتاح دادگاه بخش ایواوغلی امکان دسترسی آسان و کم هزینه مردم منطقه به خدمات قضایی را فراهم نموده است.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به اینکه عمده امکانات دادگاه بخش ایواوغلی توسط خیرین تامین گردیده است را ارزشمند توصیف و اظهار داشت، ما از ظرفیت خیرین منطقه در حوزه‌های مختلف از جمله صلح و سازش و کمک به زندانیان نیازمند استفاده خواهیم کرد.

رئیس شورای قضایی استان به اهمیت و نقش دادگاه در پیشگیری از جرایمی همچون قاچاق کالا و اتباع بیگانه و صیانت از اراضی ملی در منطقه را بسیار تاثیر گذار دانست و ابراز امیدواری کرد: با ورود قاطع دادگاه بخش ایواوغلی و همکاری و همراهی سایر مجموعه‌ها ثمرات خوبی در بحث احقاق حق و سرعت در اجرای عدالت شاهد خواهیم بود.

در ادامه این مراسم قادر شیری زاده به عنوان اولین سرپرست دادگاه بخش ایواوغلی معرفی شد  و دادگاه بخش ایواوغلی افتتاح و رسما آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
درود