داورزنی تنها عضو حضوری آسیا/ دیدار رئیس با بزرگان فدراسیون جهانی والیبال

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون جهانی والیبال روز گذشته (دوشنبه) در مقر این فدراسیون در لوزان سوئیس با حضور اعضا تشکیل شد و محمدرضا داورزنی تنها عضو آسیایی بود که در این جلسه به صورت حضوری شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در جلسه ای که به مدت ۱۰ ساعت به طول انجامید، پس از صحبت‌های آری گراسا با شعار «تولید خوب برای درآمد خوب»، با محوریت افزایش سطح والیبال دنیا با تقویت سطح بازی تیم‌های ملی کشور‌ها به منظور بالا بردن هیجان و زیبایی مسابقات و جذب حداکثری تماشاگران و هواداران به این رشته ورزشی انجام شد.

سپس فابیو آزودو مدیرکل فدراسیون جهانی والیبال ضمن تایید صحبت‌های آری گراسا، گزارشی در خصوص درآمد‌های فدراسیون جهانی و اهمیت شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها برای تبدیل والیبال به ورزش اول دنیا ارائه کرد. در ادامه تمام رویداد‌های سال ۲۰۲۱ مورد بررسی قرار گرفت و گزارش کمیسیون‌های مختلف فدراسیون جهانی و کنفدراسیون‌های پنج قاره ارائه شد.

همچنین نحوه برگزاری رویداد‌های سال ۲۰۲۲ به ویژه رقابت‌های قهرمانی مردان جهان و لیگ ملت‌های والیبال تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

دیدار‌های جداگانه با آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی، فابیو آزودو مدیرکل فدراسیون جهانی و آلیس مسئول رویداد‌های FIVB از جمله جلسات مهم داورزنی در حاشیه نشست سالیانه فدراسیون جهانی والیبال در لوزان بود.

همچنین دیدار با عضو آفریقایی فدراسیون جهانی برای افزایش تعاملات فی‌مابین در راستای برگزاری اردو‌های مشترک با کشور مسلمان مغرب به ویژه در بخش بانوان و همچنین جلسه با نماینده کنفدراسیون والیبال آمریکای جنوبی با موضوع مساعدت و همکاری درخصوص اعزام و شرکت تیم والیبال فولاد سیرجان ایران در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان در برزیل از دیگر دیدار‌های مهم داورزنی در حاشیه این نشست بود.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی بامداد چهارشنبه به تهران باز می‌گردد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار