بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۴ آبان؛

پاسخ زاکانی به واکنش مردم در پی منصوب شدن دامادش در شهرداری/ قرار ملاقات علی باقری با هماهنگ کننده کمیسیون برجام در بروکسل

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین، غلامحسین اژه ای، در جلسه شورای عالی قوه قضائیه به سخنرانی پرداخت و فشارهای دشمنان بیرونی در شرایط فعلی را گوشزد کرد. وی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود بخشی از این سخنرانی را به اشتراک گذاشت. اژه ای در این سخنرانی تاکید کرد که ما می خواهیم پرچمدار انقلاب و الگوی حسنه در جهان باشیم و باید بیش از همه به سنگینی مسئولیت توجه کنیم.

پست غلامحسین اژه ای

 

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از حضورش در مشهد مقدس خبر داد و بخشی از سخنرانی اش را به اشتراک گذاشت. قالیباف در این پست نوشت: نباید مردم را از هم جدا کنیم. وقتی تشکیل حکومت دادید، مردم از هر قوم و دین و طایفه ای اهمیت پیدا می کنند. خصوصا وقتی در سایه حکومتی مانند جمهوری اسلامی قرار می گیرند.

پست محمدباقر قالیباف

 

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با انتشار یک توئیت به واکنش مردم در جریان منصوب شدن دامادش در شهرداری پاسخ داد و نوشت: آقای مهندس حیدری هیچ رابطه استخدامی با شهرداری و دریافتی از آن نخواهد داشت!

توییت علیرضا زاکانی

 

علی باقری کنی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه، با انتشار توئیتی در صفحه خود، از یک قرار ملاقات با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام در بروکسل خبر داد.

توییت علی باقری کنی

 

ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، توئیتی منتشر کرد و با تبریک میلاد رسول الله (ص)، اتباع عراق را مخاطب قرار داد و گفت که از امروز می توانند بدون اخذ ویزا و با در دست داشتن گذرنامه معتبر و رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق هوایی به ایران سفر کنند.

توییت ایرج مسجدی


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار