تجهیز تاکسی های شهر مریوان به دستگاه کارتخوان

سرپرست صندوق کارآفرینی امید کردستان گفت: تاکسی‌های شهر مریوان در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده بین سازمان حمل و نقل مسافربری درون شهری شهرداری این شهر با صندوق، مجهز به دستگاه کارتخوان سیار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،شهریار رحیمی سرپرست صندوق کارآفرینی امید کردستان اظهار داشت: بعد از انعقاد تفاهم نامه ۵۰۰ راننده تاکسی در شهر مریوان به جای دریافت پول نقد با استفاده از کارتخوان سیار از مسافران کرایه دریافت می‌کنند.

رحیمی با اشاره به اینکه این اقدام برای نخستین بار در کردستان انجام می‌شود، اضافه کرد: رانندگان مریوانی علاوه بر تسهیل دریافت هزینه کرایه، می‌توانند از مزایای بانکی و تسهیلات قرض‌الحسنه این کارت خوان از صندوق کارآفرینی امید کردستان بهره‌مند شوند.

او افزود: برای واگذاری دستگاه کارتخوان به مشتریان، صندوق تسهیلات خرید دستگاه کارتخوان با اقساط ۳۶ ماهه و چهار درصد کارمزد به آن‌ها پرداخت می‌کند.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید کردستان با اشاره به اینکه تجهیز وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی‌ها به کارتخوان علاوه بر حفظ نظافت و سلامت موجب کاهش نزاع و مشاجره‌های لفظی بین رانندگان و مسافران خواهد شد، یادآور شد: صندوق کارآفرینی امید استان علاوه بر در اختیار گذشتن کارت خوان سیار تصمیم دارد به نوسازی تاکسیرانی مریوان هم کمک کند.

در حال حاضر ۱۰ شعبه صندوق کارآفرینی در استان کردستان فعال است و با اعطای تسهیلات در حوزه‌های مختلف به مردم ارائه خدمت می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.