مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام بیان کرد؛

عجله‌ای برای بازگشایی مدارس نداریم

مهردادی با بیان این نکته که عجله ای برای بازگشایی مدارس نداریم و نباید عجولانه عمل کنیم سیاست های بازگشایی مدارس را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،امیرمهردادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه عجله‌ای برای بازگشایی مدارس نداریم، اظهار داشت: مدارس کم جمعیت روستایی و عشایری با تراکم کلاس ۱۵ نفر و کمتر با توجه به این که این گونه مدارس به راهبرد‌های آموزش غیرحضوری دسترسی محدود دارند، با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کلاس‌های خود را از سوم مهر ماه به صورت حضوری برگزار کرده‌اند.

او ادامه داد: همچنین دروس کارگاهی هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش با توجه به ماهیت آن‌ها به صورت حضوری و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و انجام شیفت بندی و گروه بندی‌های لازم انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش همچنین در خصوص کلاس‌های حضوری عنوان کرد: چنانچه در مدارس روستایی و عشایری و دروس مهارتی فنی حرفه‌ای و کاردانش تراکم کلاس بین ۱۵ تا ۳۰ نفر باشد، دانش آموزان را به دو گروه تقسیم و با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت زوج و فرد و با رعایت زمان حداکثر ۶۰ دقیقه، کلاس‌های خود را به صورت حضوری برگزار می‌نمایند.

مهردادی در خصوص مدارس تا ۳۰۰ نفر جمعیت اظهار کرد: مدارس تا ۳۰۰ نفر جمعیت در دوره متوسطه که برابر دستورالعمل‌های بازگشایی مدارس فرایند بازگشایی آن‌ها به صورت تدریجی و گروه بندی از هفته دوم آبان ماه صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.