نمایندگان مجلس پرداخت مطالبه کارکنان بهداشت و درمان را پیگیری می‌کنند

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت:پرداخت مطالبه‌های کارکنان بهداشت و درمان و از جمله بهورزان از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،«سیدحمزه امینی» نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی در آئین تجلیل از بهورزان نمونه شهرستان‌های هشترود و چاراویماق  گفت:کارکنان بهداشت و درمان در شرایط ناشی از شیوع کرونا زحمت‌های بسیاری برای حفظ جان اقشار مختلف جامعه متحمل می‌شوند و مطالبه‌های آنان اعم از کارانه، اضافه‌کاری و حق ماموریت باید به موقع پرداخت شود.

او اهمیت شغل بهورزی در ارتقای سلامت جامعه را نیز یادآوری کرد و اظهار داشت: بهورزان، سربازان خط مقدم حوزه بهداشت در مناطق روستایی به شمار می‌روند و فعالیت گستره و تاثیرگذاری در این مناطق دارند.

او ادامه داد: بهورزان با مسئولیت‌پذیری بالا و خدمات‌رسانی مطلوب به ساکنان روستاها، نقش بسیار مهمی در ارتقای سلامت این قشر از جامعه بر عهده دارند.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی به نقش مهم بهورزان در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز اشاره و بیان کرد: اهتمام و تلاش بیشتر بهورزان با ارائه آموزش‌های لازم به خانواد‌ها و افزایش سطح آگاهی آنان در خصوص برخی مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی ضروری است.

امینی خاطر نشان کرد: کارکرد پرسنل بهداشت و درمان همیشه ستودنی است، اما این بزرگواران طی این روز‌ها جان خود را طبق اخلاص می‌گذارند تا جایی که در راه دفاع از امنیت و سلامت مردم، شهدای زیادی را تقدیم این کشور کرده‌اند.

تعدادی از بهورزان حاضر در این آیین مشکلات صنفی خود را بیان کردند و در نهایت نیز ۱۰ نفر از بهورزان نمونه هشترود و چاراویماق مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.