پذیرش هزار دانشجوی جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه رازی

مدیرکل امور آموزشی دانشگاه رازی از پذیرش هزار دانشجوی جدیدالورود مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا آقایاری مدیرکل امور آموزشی دانشگاه رازی با اشاره به اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد، گفت : پس از حدود یک هفته از اعلام نتایج آزمون ارشد، از فردا (چهارم آبان) ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده در دانشگاه‌ها آغاز می‌شود.

او گفت : ثبت نام دانشجویان این مقطع در دانشگاه‌ها به مدت سه روز به شکل غیرحضوری ادامه می‌یابد و ارسال مدارک دانشجویان هم پستی خواهد بود.

مدیرکل امور آموزشی دانشگاه رازی با بیان اینکه این دانشگاه برای امسال هزار دانشجوی جدید پذیرش دارد، افزود: پس از انجام فرآیند‌های ثبت نام، کلاس‌های دانشجویان جدید الورود مقطع کارشناسی ارشد از روز شنبه هفته آینده (هشتم آبان) به شکل آنلاین و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

 این مسئول افزود: این تعداد دانشجو در ۱۳۸ رشته کارشناسی ارشد دانشگاه رازی مشغول به تحصیل خواهند شد.

او با اشاره به اضافه شدن تعدادی رشته در دانشگاه رازی، ادامه داد: این رشته‌های جدید شامل مهندسی پلیمر و مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

آقایاری تعداد کل دانشجویان پذیرش شده دانشگاه رازی کرمانشاه را برای سال تحصیلی جدید حدود ۲۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای عمومی و تخصصی در دانشگاه رازی تحصیل خواهند کرد.

او مجموع کل دانشجویان دانشگاه رازی را در شروع سال تحصیلی حدود ۱۲ هزار نفر اعلام کرد که در حال حاضر بصورت غیرحضوری مشغول به تحصیل هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.