امروز به امضا رسید؛

تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی وموسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)قم

دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)قم تفاهم نامه همکاری علمی پژوهشی امضا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)امروز  تفاهم نامه همکاری علمی پژوهشی با هدف اسلامی کردن علوم انسانی و تقویت بنیان فکری امضا کردند.

 این تفاهم نامه در جهت  همکاری حوزه ودانشگاه و با هدف استفاده از فضای اندیشه‌ای حوزه در محور‌های آموزشی، تحقیقاتی، علمی و بهره گیری از اساتید حوزه در دانشگاه به امضای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی رسید.

طهرانچی،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در این جلسه تربیت انسان‌های متعهد، کارآمد و متخصصی که بتوانند از مبانی علمی در مسیر ارتقاء اهداف جمهوری اسلامی بیشترین نقش را ایفا کنند از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی،رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره)قم هم جهت گیری علوم انسانی به سمت علوم اسلامی را از جمله برنامه‌های موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در زمان حیات آیت الله مصباح برشمرد وگفت: این هدف متعالی بعد از رحلت آن مرجع عالیقدر هم در راس برنامه‌های موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قرار گفت.

او افزود: در همکاری جدید با دانشگاه گفتمان سازی با مجامع علمی آموزشی و تولید علوم اسلامی با هدف تربیت نیرو‌های انسانی کارآمد را پیگیر خواهیم شد.

رجبی  با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر وحدت بین حوزه ودانشگاه و بومی و اسلامی کردن علوم انسانی ،تقویت بنیان‌های فکری نسل جوان را از جمله اهداف انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار