مرحله کشوری نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در فارس آغاز شد

مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در دو رشته فناوری طراحی گرافیک و راهکار‌های نرم افزاری برای تجارت صبح امروز، سوم آبان ماه رسما در فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حشمت کوشکی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس گفت: همکاران ما در استان فارس با وجود محدودیت‌های مالی و محدودیت‌های بوجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا در چند روز گذشته به صورت شبانه روزی تلاش کرده اند تا استان فارس مانند سنوات گذشته بتواند میزبان خوبی برای نخبگان مهارتی و داوران عزیز باشد.

او بیان داشت: نخبگان مهارتی آینده سازان این مرز و بوم بوده که می‌توانند با ذهنی خلاق و استفاده از مهارت و دانش و همچنین تلاش و سخت کوشی زمینه رشد و بالندگی کشور را فراهم آورند.

غلامرضا راز، معاون دفتر مسابقات ملی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز در این مراسم گفت: این دوره از مسابقات بر اساس استاندارد‌های جهانی و همچنین آخرین تغییرات صورت پذیرفته در شرح فنی مسابقات جهانی برگزار می‌شود و سیستم طراحی سوال، فرم‌های ارزشیابی و نحوه داوری این مسابقات کاملا منطبق بر مسابقات جهانی مهارت می‌باشد. این مقام مسئول از رقابت کنندگان خواست تا با دقت کافی و در کمال آرامش تلاش نمایند تا نهایت قابلیت‌های خود را بروز دهند.

شایان ذکر است نفرات برتر کشور در رشته‌های مختلف به مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲ شانگ‌های چین اعزام خواهند شد.

محل برگزاری رقابت‌های حرفه طراحی گرافیک آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نگاه و محل برگزاری حرفه راهکار‌های نرم افزاری برای تجارت مرکز تکنولوژی اطلاعات شیراز بوده و این مسابقات به مدت سه روز و تا پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

سی و پنج شرکت کننده زیر بیست دو سال که منتخبین استان‌های کشور در دو رشته فناوری طراحی گرافیک و راهکار‌های نرم افزاری برای تجارت هستند رقابت سه روزه خود را برای کسب مقام‌های برتر کشور در شیراز آغاز کردند.

مراسم افتتاح این مسابقات با حضور نخبگان مهارتی، داوران ملی مسابقات و مسئولان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در محل مرکز تکنولوژی اطلاعات شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.