ضیائیان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آسمان شمال کشور بارانی می شود

کارشناس هواشناسی گفت:روز دوشنبه با شمالی شدن جریان‌ها بر روی دریای خزر در اردبیل، گیلان‌، غرب مازندران، شمال آذربایجان غربی و شرقی بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب در برخی نقاط استان‌های واقع در دامنه‌های استان مرکزی، لرستان و اصفهان ابرناکی افزایش ابر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: همچنین در آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل شمالی کشور ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز دوشنبه با شمالی شدن جریان‌ها  روی دریای خزر، در اردبیل، گیلان‌، غرب مازندران، شمال آذربایجان غربی و شرقی بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان توضیح داد: روز سه‌ شنبه گستره بارش کل سواحل دریای خزر شمال غرب و خراسان شمالی را فرا می‌گیرند و همچنین در استان‌های کردستان همدان، مرکزی، قزوین و البرز افزایش ابر، رگبار باران و وزش باد انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی یادآور شد: روز سه‌شنبه در گیلان، مازندران و شمال اردبیل بارش شدت خواهد داشت.

او با بیان این‌که در جنوب سیستان‌وبلوچستان و استان هرمزگان افزایش ابر، وزش باد، گاهی رگبار رعد و برق دور از انتظار نیست، گفت: روز چهارشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش ادامه داشته و در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان قزوین البرز و غرب تهران نیز بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

کارشناس هواشناسی یادآور شد :در گیلان بارش باران شدت خواهد داشت و در روز سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج است و در ارتفاعات البرز بر شدت بارش ها افزوده خواهد شد.

ضیائیان تصریح کرد: همچنین در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی و همچنین در سواحل جنوبی خزر نیز بارش پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

او درباره آب‌وهوای استان تهران گفت: آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای تهران ۲۲ و کمترین آن ۱۲درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار