نفت مسجد سلیمان میزبان طلایی پوشان سپاهان

در آغاز هفته دوم لیگ  بیست و یکم فوتبال، سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد مهمان  نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه دوم آبان‌ماه  ساعت ۱۶ با برگزاری  دیدار سپاهان در مسجد سلیمان به میزبانی نفت آغاز خواهد شد. 

شاگردان نویدکیا که  در هفته نخست موفق شدند به راحتی سه امتیاز کسب کنند، این بار به مصاف شاگرادن فراز کمالوند در تیم نفت‌مسجدسلیمان خواهند رفت، سپاهان مدعی قهرمانی این فصل، امسال تمام مُهره‌های خود را برای قهرمانی لیگ به‌کار گرفته است.

دو تیم برای این دیدار بازیکنان هفته نخست‌شان را در اختیار دارند و بدون محروم و مصدوم به مصاف هم می‌روند.نفت مسجد سلیمان  فصل را  بد آغاز نکرد و در هفته نخست یک امتیاز در خانه پیکان کسب کرد. با این حال کار این تیم مقابل سپاهان که هفته نخست با دو گل از مس گذشت، سخت خواهد بود.

نفتی‌ها در آستانه بازی با سپاهان راهی اهواز شدند اما تا  شب گذشته سرگردان و در پی زمینی برای میزبانی از حریف خود بودند، این موضوع عصبانیت کمالوند را در پی داشت و حتی حاضر نشد در  نشست خبری در محل هتل حاضر شود و پاسخگوی خبرنگاران باشد. همچنین نویدکیا  در نشست قبل از بازی نسبت به این بلاتکلیفی و عدم پاسخگویی فدراسیون در این خصوص به باشگاه سپاهان، به شدت گلایه مند بود.

در نهایت نیز با ورود مسئولان استانی، ورزشگاه شهدای فولاد برای این دیدار انتخاب شد و نفتی ها  امیدوارند که بازی خانگی فصل گذشته شان مقابل سپاهان برای آن ها تکرار شود و بازهم با برد زمین را ترک کنند.

ترکیب احتمالی نفت: مسعود پورمحمد، علیرضا دغاغله، سجاد عاشوری، مهران امیری، کرار جاسم محمد، میثم نقی زاده، مجید عیدی، مهرداد هدایتیان، مجتبی لطفی، محمد طیبی
سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب احتمالی سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی‌ گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، جلال علیمحمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو

سرمربی سپاهان: محرم نویدکیا

تیم داوری: کمیل غلامی – عسکر محمدی – عباس پور حیدری – حسین زیاری

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.