عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

شهرهای خواهر خوانده برای ارتباط با اصفهان در حوزه گردشگری مشتاق اند

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرهای خواهر خوانده اصفهان که نسبت به گذشته بیشتر شده، مشتاق ایجاد ارتباط در حوزه گردشگری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس حاج‌رسولی‌ها رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در مراسم رونمایی از ویدئو‌های یک دقیقه‌ای داستان‌های ناگفته اصفهان، گفت: با دیدن این روایت‌ها، سفری چند دقیقه‌ای از وضعیت، فرهنگ و هنر اصفهان انجام شد.

وی ادامه داد: با وجود تمام اقداماتی که انجام شده، تاکنون نتوانسته‌ایم اصفهان را آن طور که باید به دنیا معرفی کنیم و نشان دهیم، اما حتماً با این روایت‌ها و داستان‌های ناگفته می‌توان به این مهم دست یافت.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: بیان این روایات و قصه‌ها می‌تواند در جذب گردشگر نقش مهم و مؤثری را ایفا کرده و مدیریت شهری را به نتایج مفیدی برساند.

وی افزود: شهر‌های خواهر خوانده اصفهان که نسبت به گذشته بیشتر شده، مشتاق ایجاد ارتباط در حوزه گردشگری با اصفهان هستند و لذا باید در این مسیر گام برداشته و با تلاش در این حوزه به نتایج مؤثری برسیم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار