تجلیل از مدال آوران مازندرانی

مدال آوران و قهرمانان مازندرانی در المپیک و پارالمپیک توکیو تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسین زادگان استاندار مازندران در مراسم قدردانی از مدال آوران مازندرانی المپیک  و پارالمپیک گفت:برای حل مشکلات ورزشکاران نباید شخص محوری حرکت کرد و باید در چارچوب قانون برای حمایت از قهرمانان جهان و آسیا اقدام کرد.

او بر ضرورت حمایت از خانواده ورزشکاران مدال آور، افزود: مازندرانی‌ها در ذات ورزشکارند و با تلاش و سخت کوشی در کنار حمایت‌های خانواده هایشان و مربیان سازنده پا در رده‌های جهانی و المپیک گذاشتند.

استاندار مازندران با بیان اینکه احترام به مدال آوران تنها نباید به یک زمان خاص محدود شود، ادامه داد: تجلیل از ورزشکاران باید نهادینه شود.

حسین زادگان گفت: زیبنده یک ورزشکار پارالمپیکی نیست که شغل ثابت نداشته باشد و پیگیر اشتغال مدال آوران المپیک و پارالمپیک باید بود.

او گفت: ورزشکاران مدال آور دغدغه مسکن هم دارند که باید در چارچوب‌های قانون برای گره گشایی از مشکلات آن‌ها تلاش شود.
حسین زادگان ورزشکاران را الگو‌های مردم در اجتماع دانست و افزود:هیچ ورزشکاری نباید دغدغه معیشت داشته باشد

در این آیین، حسن یزدانی، محمدهادی ساروی، امیرحسین زارع مدال آوران المپیکی و مرتضی مهرزاد، رمضان بیابانی، مجید لشگری، محمدرضا خیرالله زاده و رمضان صالحی مدال آوران پارالمپیکی ۲۰۲۰ توکیو ژاپن و تعدادی از مربیان سازنده و هیات‌های ورزشی تجلیل شدند.

ورزشکاران مازندرانی در رقابت‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ بهترین عملکرد را نسبت به دوره‌های قبلی این مسابقات ثبت کردند و پنج مدال تیمی و انفرادی را به تاریخ ورزش مازندران اضافه کردند

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار