باز هم تولد نوزاد در آمبولانس

رییس مرکز اورژانس ، حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: مادر بارداری حین انتقال به بیمارستان نوزاد خود را در آمبولانس به دنیا آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسینی زینلی رییس مرکز اورژانس ، حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: عصر امروز با توجه به نیاز اورژانسی مادر باردار به اقدامات درمانی سریعا یک دستگاه آمبولانس از پایگاه احمد آباد اورژانس رفسنجان به محل اعزام شد.

او افزود: با توجه به علائم قریب الوقوع زایمان اقدامات درمانی به همت کارکنان اورژانس انجام و در حین انتقال به بیمارستان نوزاد دختر در سلامتی کامل به دنیا آمد و مادر به همراه نوزاد خود به مرکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمعی از بازنشستگان سال 99 بهداشت و در مان از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
۱۹:۰۲ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
با سلام و خسته نباشید خواهشمندیم لطفا پیگیری نمایید چرا پاداش ما بازنشستگان بیش از یکسال و اندی گذشته هنوز پرداخت نشده است؟ جناب اقای نوبخت خودشان در صدا و سیما گفتند ما تا 12 مرداد ماه 1400 پاداش بازنشستگان سال 99 را پرداخت و واریز کردیم و بعد ش رفتیم این اقای دکتر میر کاظمی به چه دلیلی و به چه عنوان از پرداخت پاداشی که قبلا واریز شده است و واقعا حق بازنشستگان سال 99 بوده و هست جلو گیری کرده است؟ ما بازنشستگان سال 99 بهداشت و درمان از جناب اقای میر کاظمی که الان سه ماه است از پرداخت پاداش بازنشستگان بهداشت و درمان خودداری و جلو گیری کرده است شاکی هستیم .... از طرفی بارها به ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه جهت رسیدگی برای پرداخت پاداش بازنشستگی مراجعت کردیم کسی پاسخگو نیست و ریاست دانشگاه وجود ندارند و نیستندچرا باید رییس دانشگاه از پاسخگویی طفره بروند و پاسخگو نباشند ؟؟؟ دیگر ارزش پول بازنشستگی ما بیش از یکسال و اندی از بین رفته است حتی اگر پرداخت شود .....؟؟؟با این بودجه های کلانی که اینها حیف و میل کردند فقط با یک صدم ان می توانستند پاداش ما بازنشستگان سال 99 را پرداخت نمایند ولی سستی و قصور کردند و پرداخت نکردند......لطفا خواهشمندیم شما عزیزان پیگیری نمایید با تقدیم احترام .....